دستگیری قاتل متواری پس از 21 سال



فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فردی که 21 سال پیش با شلیک اسلحه کلاش، شهروند جهرمی را به قتل رسانده بود، در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالعظیم انصاری ضمن بیان این مطلب افزود: فردی به هویت «الف - ق» در سال 1374 با استفاده از اسلحه کلاش پس از قتل عمد یکی از شهروندان جهرمی به نام «ح- ک» متواری شده بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به تاکید بر کشف جرایم خشن در سال های گذشته، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهرم پس از مدت ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی کردند.

 

انصاری تصریح کرد: متهم که با هویت جعلی مشغول به کار شده بود، با هماهنگی مقام قضائی توسط کاراگاهان اعزامی از جهرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شهرستان جهرم منتقل شد.

 

وی اضافه کرد: متهم 38 ساله در تحقیقات تخصصی همچنان قصد داشت خود را با هویت جعلی معرفی کند که با درایت و هوشیاری پلیس، لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم « ح- ک» در سال 1374 به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه هیچ پرونده ای تا دستگیری مجرمان و حصول نتیجه از سوی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بسته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------