آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اختلاف مالی، انگیزه ارتکاب آدم‌ربایی



مرد خشکبارفروش که از سوي اعضای یک خانواده ربوده شده بود، در عملیات پلیسی آزاد شد.

 به گزارش شرق، زنی روز سه‌شنبه هفته گذشته، به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و عنوان کرد همسرش به ‌نام سیاوش (٢٨‌ساله) از سه روز قبل ربوده شده است.

 

همسر سیاوش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:‌ «شوهرم در زمینه خرید‌و‌فروش خشکبار فعالیت دارد و از سه روز قبل از سوي افرادی به نام‌های هدایت، هوشنگ و امیر، به دلیل اختلاف مالی، ربوده شده و درحال‌حاضر تلفن همراه او خاموش است و آدم‌ربایان در تماس‌های مکرر تلفنی، برای آزادی همسرم درخواست واریز ٧٠ ميلیون تومان وجه نقد کرده‌اند».  کارآگاهان با شناسایی محل سکونت هدایت، هوشنگ و امیر در مناطق عبدل‌آباد، شادآباد و یافت‌آباد، به محل سکونت این افراد رفتند و اطلاع پیدا کردند آنها هم‌زمان با ربودن سیاوش، به منازل خود نرفته‌اند. همچنین مشخص شد این سه نفر از اعضای یک خانواده (پدر و دو فرزند) هستند.

 

کارآگاهان ضمن ارائه مشاوره به اعضای خانواده ربایندگان، عواقب قانونی ناشی از حبس غیرقانونی افراد را نیز به خانواده‌هاي آنها اعلام و از آنها برای همکاری با پلیس دعوت کردند.  کارآگاهان با پیگیری‌های انجام‌شده، موفق به شناسایی محل نگهداری سیاوش در منطقه یافت‌آباد شده و با اطمینان از حضور فرد ربوده‌شده و ربایندگان در محل، روز پنجشنبه به این محل اعزام و در ساعت ١٨، ضمن رهایی فرد ربوده‌شده، موفق به دستگیری هر سه متهم پرونده شدند.

 

 سیاوش، پس از رهایی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:‌ «روز دوم بهمن در خیابان طالقانی فاز یک شهر اندیشه، در حال تردد بودم که این افراد پس از پیاده شدنم از ماشین، مرا سوار خودرو کردند و بلافاصله همه اموال، مدارک و تلفن همراهم را گرفته و پس از طی مسافتی، مرا به این محل آوردند و نگهداری کردند». سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «هر سه متهم، به آدم‌ربایی اعتراف کردند و براساس دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، با قرار قانونی روانه زندان شدند».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------