ماجرای ضرب و شتم یک معلم دبستان در خوزستان



رئیس آموزش و پرورش شاوور با اشاره به ضرب و شتم یک معلم در یکی از مدارس این شهر در هفته گذشته، از پیگیری این حادثه از طریق دستگاه قضایی خبر داد و گفت: هرگونه شایعه درباره تعطیلی مدرسه یا سقط جنین و شکستگی پا برای این معلم را تکذیب می‌کنیم.

 سیدجلال نژادفاضل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوشنبه چهارم بهمن‌ماه، مادر یکی از دانش‌آموزان دبستان هاجر در روستای سیدعباس به علت بی‌انضباطی فرزند خود به مدرسه احضار می‌شود اما زمانی که دانش‌آموز در دفتر مدرسه حضور داشت، وارد کلاس شده و معلم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

 

وی افزود: با این اتفاق معلم بیهوش و به اورژانس بیمارستان منتقل شد و به دلیل افت فشار تا عصر همان روز در بیمارستان بستری بود؛ در حال حاضر وضعیت سلامتی این معلم، مناسب است و آموزش و پرورش هرگونه خبر و شایعه درباره سقط جنین، شکستگی پا و ... درباره این معلم و تعطیلی مدرسه را تکذیب می‌کند. دبستان هاجر حتی یک روز نیز تعطیل نشده است.

 

رئیس آموزش و پرورش شاوور گفت: آموزش و پرورش از این فرد شکایت کرده است و احضاریه نیز چهارشنبه گذشته برای وی ارسال شد؛ در حال حاضر آموزش پرورش از طریق دستگاه قضایی این حادثه را پیگیری می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------