آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

شلیک مرموز به 5 زن در پاکدشت



مرد جوان که با انگیزه‌ای مرموز پنج زن را در پاکدشت هدف شلیک گلوله قرار داده بود، با ردیابی زاویه تیراندازی شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش جام‌جم، پنجشنبه هفته گذشته ماموران پلیس پاکدشت در جریان انتقال پنج زن ـ که در پی شلیک گلوله ساچمه‌ای مجروح شده بودند ـ به بیمارستانی در این شهر قرار گرفتند. در ادامه با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در شعبه هفتم دادیاری دادسرای پاکدشت به ریاست قاضی شیرازی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

 

تحقیقات از شاکیان نشان داد، آنها در حال پیاده‌روی در یکی از محله‌های شهر بودند که از ناحیه پا هدف گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و مجروح شده‌اند.

 

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت پاکدشت با حضور در محل حادثه، به بررسی زاویه تیراندازی پرداخته و به دو نفر از ساکنان خانه‌ای مشکوک شدند.

 

رحیم علیشپور، دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در این باره گفت: ماموران با دستور قضایی به بازرسی خانه‌هایی که احتمال تیراندازی از آنجا وجود داشت پرداختند و متهم را همراه یک قبضه سلاح ساچمه‌ای شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی افزود: متهم با نصب دوربین روی اسلحه به صورت متوالی به سمت زنان شلیک کرده بود. او در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

 

دادستان پاکدشت با اشاره به این که تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه متهم ادامه دارد، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی به مجرمان اجازه نمی‌دهد با اقدامات مجرمانه خود امنیت شهروندان را سلب کنند و با مجرمان، قاطعانه و قانونی برخورد می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------