آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

سلفی گرفتن توریست‌ها به قیمت مرگ بچه دلفین



یک بچه دلفین که توسط ده‌ها توریست آرژانتینی از آب گرفته و برای گرفتن سلفی، میان آنها چرخانده شده بود، جان خود را از دست داد.

 به گزارش جام جم آنلاین از العربیه، ده‌ها توریست در ساحل سان برناردو بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین یک بچه دلفین را از آب خارج کرده و برای گرفتن سلفی آن را میان خود چرخاندند. این موضوع سبب مرگ بچه دلفین شد.

 

یک شهروند آرژانتینی به نام کلاودیا که توریست‌ها را در حال سلفی گرفتن با دلفین دیده بود به شبکه خبری C5N آرژانتین گفت: توریست‌ها بچه دلفین جوان را از آب بیرون آوردند و شروع به عکس گرفتن با او کردند. بچه دلفین به سختی نفس می‌کشید و آنها می‌بایست فورا او را به آن برمی‌گرداند. لیکن آنها به جای برگرداندن او به آب، به عکاسی و چرخاندن دلفین میان خودشان ادامه دادند و در نهایت بچه دلفین بیچاره جان خود را از دست داد.

 

یکی از سخنگویان بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران (Peta) در این باره گفت: در تلاش این تروریست‌ها برای سلفی گرفتن با این دلفین بیچاره نوعی حماقت، سادگی و عدم احترام به حق حیات مشهود است. آنها این بچه دلفین را از دریا، جایی که دلفین به آن تعلق دارد، بیرون آورده تا با آن عکس سلفی بگیرند. آیا کسی می‌تواند شدت صدمه‌ای که علاوه بر این بچه دلفین که توریست‌ها به مانند یک عروسک میان خود چرخانده و با آن سلفی گرفته‌اند، صدمه و غمی که به مادر داغدار او وارد شده را بفهمد؟

 

در حادثه‌ای مشابه و باز هم در آرژانتین، گردشگران در یکی از دیگر سواحل این کشور، بچه دلفین دیگری را از آب گرفته و میان خود چرخانده‌اند تا با آن سلفی بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. بچه دلفین نتوانست گرمای خارج از آب را تحمل کند و تجمع افراد در اطراف او، وضعیت را بدتر کرد. بچه دلفین پیش از آنکه گردشگران بتوانند او را به آب بازگردانند، جان خود را از دست داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------