قتل 10 نفر در روستا



 

مادربزرگ تازه جراحی کرده بود. پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان مرخص شد و به خانه‌ای در روستای جهان‌آباد از توابع شهرستان فهرج بازگشت. عمو، عمه، خاله، دایی و تعدادی از اقوام و همسایگان برای دیدن او در عصر پنجشنبه به خانه روستایی آمده بودند.

 

 

هرازگاهی صدای ناله مادربزرگ در میان جمع شنیده می‌شد. در همین موقع زنگ در به صدا درآمد. پدر برای دقایقی مهمان‌‌ها را تنها گذاشت و مقابل در خانه رفت. در را که باز کرد و سرش را بیرون چرخاند، دید آن سوی خیابان دامادش ایستاده است. با دیدن او متوجه شد که آمده تا دوباره شر به پا کند. از او خواست برود و باعث آبروریزی نشود، اما مرد جوان گفته‌های پدرزنش را نپذیرفت. با هم درگیر شدند.

 

همان موقع مرد جوان، با سلاحی که همراه داشت، به پدرزنش شلیک کرد و جانش را گرفت. بعد با خونسردی از کنار جسد حرکت کرد و پابه خانه گذاشت. در را که باز کرد، دید، همسرش در حال پذیرایی از مهمان‌هاست. همسرش را با شلیک گلوله زخمی کرد. افراد حاضر در خانه وحشت کرده و هر کدام سعی می‌کردند از دست او فرار کنند که موفق نشدند. پسر جوان شروع کرد به تیراندازی. دیگر برایش هیچ چیز مهم نبود جز انتقام و کشتن آدم‌ها.

 

افراد حاضر در خانه زخمی و غرق خون کف اتاق‌ها افتادند. سراسیمه فرار کرد. همسایه‌ها وارد ساختمان شدند و به کمکشان شتافتند. پای پلیس به میان آمد. مصدومان که بیش از 15 نفر می‌شدند، به بیمارستان انتقال یافتند و ده نفر به دلیل شدت خونریزی فوت کردند. پلیس در جست‌وجوی قاتل بود و سرانجام چند روز بعد از جنایت، وی را در شرق کشور و زمانی که دست به گروگانگیری خیابانی زده بود تا راهی برای فرار پیدا کند، هدف شلیک گلوله قرار دادند و دستگیر کردند. او گمان می‌کرد با جنایت خونباری که رقم زده، توانسته شعله‌های آتش انتقامش را خاموش کند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------