دختر معلول ذهنی قربانی مرد شیطان‌صفت



مرد میانسال که دختر معلول را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با دستور قضات کیفری بازداشت شد.

 به گزارش جام‌جم، اواخر سال 93 زنی میانسال با مراجعه به کلانتری چهاردانگه و طرح شکایتی عنوان کرد: چند سال قبل مادرم فوت کرد. پدرم سالخورده است و آلزایمر دارد و همراه خواهرم مریم که عقب‌مانده ذهنی است، زندگی می‌کند. برای مراقبت از پدرم مردی را استخدام کردیم. مرد میانسال از ابتدای هفته تا پنجشنبه به خانه پدرم می‌آمد و از او مراقبت می‌کرد. چند روز قبل که به خانه پدرم رفتم، مریم راز جنایتی سیاه را فاش کرد. او در حالی که مضطرب بود، مدعی شد مرد میانسال چند بار او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و با دستور قضایی، دختر معلول به پزشکی قانونی معرفی شد که متخصصان پزشکی قانونی، آزار و اذیت او را تائید کردند.

 

در ادامه پرستار مرد دستگیر شد که در تحقیقات منکر آزار و اذیت دختر معلول شد و گفت: من همسر و فرزند دارم و پایان هفته نزد آنها می‌روم. در مدتی که در خانه پیرمرد هستم، فقط به فکر مراقبت از او بوده و نمی‌دانم چرا مریم این ادعا را مطرح کرده است. به این ترتیب وی با قرار وثیقه صد میلیونی آزاد شد. متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی محاکمه و خودش را بی‌گناه خواند .

 

قضات دادگاه پس از تحقیقات از این مرد، او را بازداشت کرده و برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------