بررسی سلامت روانی عامل جنایت شهرک آزادی



  اخبار حوادث  ,خبرهای  حوادث , حوادث  روز

عامل جنایت خانوادگی شهرک آزادی برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش دوباره به پزشکی قانونی معرفی می‌شود. این زن به دلیل شرایط روحی‌اش با تائید پزشکی قانونی، جنین خود را سقط کرد.

 به گزارش جام‌جم ، زن جوانی به نام فرزانه ظهر چهاردهم آبان امسال هنگام درگیری با همسرش دست به جنایت خانوادگی در آپارتمانی در شهرک آزادی تهران دست زد. او بعد از قتل شوهر، دختر و پسر خردسالش و زخمی کردن دختر نوجوانش، قصد داشت خودش را با ضربه‌های چاقو از پای در آورد که موفق نشد. با دستگیری این زن، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی و دختر زخمی او نیز به بیمارستان منتقل شد که زنده ماند.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس مدیر روستا، متهم زن برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. این زن در بازجویی‌های اولیه مدعی شد از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد. مدتی بوده متوجه شده همسرش با زنی در ارتباط است و می‌خواهد سر او هوو بیاورد که همین باعث شده دست به جنایت خانوادگی بزند. حتی می‌خواسته به زندگی خودش هم پایان دهد که موفق نشده است. با توجه به اظهارات این زن، او به پزشکی قانونی منتقل و معلوم شد دچار مشکلات روحی است، اما درباره این که وی دچار جنون بوده، اظهار نظری نشده بود. این زن که باردار بود، به بیمارستان روانی منتقل و مدتی در آنجا بستری شد و سپس به زندان انتقال یافت. اما با توجه به وضعیت او که دچار مشکلات روحی بود، پزشکی قانونی نظر داد بهتر است جنین وی سقط شود.

 

پس از هماهنگی قضایی و تائید پزشکی قانونی که نگهداری جنین برای او خطرناک است، این زن جنین خود را سقط کرد.

 

قرار است این زن دوباره به پزشکی قانونی معرفی شود تا کارشناسان و پزشکان اعلام نظر کنند که آیا این زن در زمانی که همسر و دو فرزندش را به قتل رسانده و به جان دختر نوجوانش سوء قصد کرده، دچار جنون شده بود یا نه؟

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------