مرد معتاد صحنه کشتن پیرزن تنها را بازسازی کرد +عکس



عاملان قتل پیر زن 85 ساله صحنه جنایت را بازسازی کردند. مرد معتاد در جریان تحقیقات مدعی شد زنی که همدستش بوده، از ماجرای قتل خبری نداشته و فقط با خواست وی برای فروش طلا‌ها رفته است.

 به گزارش جام‌جم، مجید 42 ساله متهم است پیرزن 85 ساله ای را 29 دی امسال در طبقه اول یک ساختمان در خیابان جیحون به قتل رسانده و با سرقت دو قطعه طلا، یک دستگاه رسیور و پلی استیشن و ویدئو و یک فرش کوچک از آنجا گریخته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد با همدستی زن میانسال همسایه به این سرقت مرگبار دست زده است.

 

چند روز پیش با دستگیری این زن و مرد آنها مدعی شدند بعداز طراحی نقشه سرقت، قتل پیرزن را رقم زده‌اند.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور قاضی سجاد منافی‌آذر، عامل جنایت و همدستش به محل جنایت اعزام شده و در حضور بازپرس پرونده و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران صحنه قتل را بازسازی کردند.

 

دیروز این دو متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

 

ابتدا فرزندان مقتول برای عامل قتل مادرشان درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر نیستند او و همدستش را ببخشند.

 

در ادامه متهم به قتل گفت: من قصد نداشتم پیرزن را به قتل برسانم و هدفم فقط سرقت بود. حالا بشدت پشیمانم. مریم همسایه سابقه‌مان بود. او در این جنایت نقشی نداشت. من معتاد بودم و پولی برای خرید شیشه نداشتم. نمی‌دانستم چکار کنم. یاد حرف‌های مریم افتادم که می‌گفت برای سرکشی به همسایه سالخورده‌شان، به خانه او می‌رود.

 

وی ادامه داد: همان موقع وسوسه شدم از پیرزن سرقت کنم. بدون این که ماجرا را به مریم بگویم، حوالی مجتمع آنها پرسه زدم. زمانی که متوجه شدم مریم از خانه بیرون رفت، وارد خانه پیرزن شدم. در زدم. وقتی در را باز کرد، محکم آن را هول دادم که ضربه به صورتش خورد و در باز شد. دست و پای پیرزن را بستم. دستش را که پیچاندم، شکست. گلویش را گرفتم و دهانش را بستم که همین باعث مرگ او شد. یک انگشتر طلا و یک جفت گوشواره همراه یک دستگاه رسیور و پلی‌استیشن و ویدئو و یک فرش کوچک از خانه مقتول برداشتم و فرار کردم. بعد ماجرا را به مریم خبر دادم که شوکه شد. او به اجبار من طلاها را برد و به طلافروشی فروخت. طلاها را به مبلغ 955 هزارتومان فروخت و به من داد. وسایل دیگر سرقتی را هم به یک سمساری فروختم.

 

مریم نیز مدعی شد در این جنایت نقشی نداشته و فقط طلاهای مقتول را فروخته است. حتی شیشه‌خانه پیرزن را شکسته تا شاید همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و به کمکش بروند و او نجات پیدا کند که کسی متوجه ماجرا نشده و پیرزن همسایه فوت کرده است.

 

مرد میانسال به اتهام قتل عمد و سرقت از خانه مقتول و مریم به اتهام معاونت در سرقت و تسهیل و فروش اموال سرقتی روانه زندان شدند.

 

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث  , حوادث روز

 

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث  , حوادث روز

 

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث  , حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------