دستگیری یک زن به جرم تجاوز به پسر بچه 4 ساله + عکس



  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

یک زن از اهالی ایالت اوهایوی آمریکا که متهم به تجاوز به یک پسربچه 4 ساله و تصویر برداری و انتشار آنلاین صحنه‌های اعمال وحشیانه خود در شبکه‌های اجتماعی است، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از شبکه خبری نیویورک دیلی نیوز، زن 20 ساله ای به نام «ایندیا کایرکسی» از اهالی شهر سینسیناتی آمریکا به جرم تجاوز جنسی به پسر بچه‌ای 4 ساله که در اوایل ماه گذشته صورت گرفته بود، بازداشت شد.

 

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

هنوز انگیزه این زن از انجام این عمل جنون آمیز که ویدئوی آن را نیز در شبکه اجتماعی منتشر ساخته است، مشخص نشده است. این زن تبهکار، فیلم عمل مجرمانه خود را توسط اپلیکیشن استریم زنده ویدئویی به نام پریسکوپ ضبط و در تاریخ 4 ژانویه امسال در شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

 

یک کاربر این اپلیکیشن در یکی از ایالت‌های دیگر آمریکا با مشاهده فیلم صحنه‌های وقوع جرم، آن را به پلیس گزارش کرده است.

 

بنا بر این گزارش دادگاه به‌خاطر جلوگیری از جریحه دار کردن افکار عمومی مراحل دادرسی و مدارک این پرونده را محرمانه اعلام کرده است.

 

به گزارش یکی از مقامات قضایی محلی ناحیه همیلتون، کایرکسی با قرار بازداشتی به مبلغ 350000 دلار در زندان به سر می‌برد.

 

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

از زمان بازداشت متهم یکی از اقوام او که حاضر به صحبت با پلیس شده از مقامات پلیس خواسته است که با کایرکسی مثل یک بیمار روانی رفتار کرده و مشابه با متجاوزان جنسی به کودکان با او برخورد نکنند.

 

این فرد که خواسته تا نامش فاش نشود در مصاحبه با شبکه خبری سینسیناتی اظهار داشته است که کایرکسی هنگام وقوع جرم در شرایط روحی خاصی به سر می‌برده و نیاز به مراقبت ویژه داشته و عمل زشتی که از وی سر زده در حالت عادی واقعا از او بعید است.

 

بنا بر گزارشات رسیده، کایرکسی هنوز برای محاکمه در دادگاه حاضر نشده است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------