دستگیری عامل تیراندازی‌های شهر کرمانشاه



معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی ها و قدرت نمایی در شهر کرمانشاه بالاخره پس از ماهها فرار در 5 شهر، توسط پلیس خبرداد.

به گزارش  ایلنا؛سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش معروف شهر کرمانشاه که با انتشار کلیپ‌هایی از قدرت نمایی خود با تیراندازی در بین شهروندان، احساس ناامنی ایجاد کرده بود، با وجود داشتن مخفیگاه‌های متعدد در استان‌های تهران ، خوزستان، شهرستان‌های کرج، ملارد، شهریار، شهر قدس و دزفول دستگیر شد.

 

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث  ,حوادث  روز

وی افزود: "میلاد جامه شورانی" در تاریخ‌های 29 تیر،7 مرداد، 15 مرداد در خیابان جم خانه،24مرداد در آریاشهر و 31 مرداد در خیابان جلیلی کرمانشاه اقدام به تیراندازی با سلاح  غیر مجازو اخلال در نظم عمومی کرده بود.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: این مجرم 23 ساله که پیش از این نیز چندین بار به جرم سرقت دستگیر شده بود، در شهریور ماه سال جاری مجددا با انتشار فیلمی در فضای مجازی با محتوای ایجاد رعب و وحشت از طریق تیراندازی در بین مردم و سپس دوم دی ماه  در تپه فتح علی خان با اقدام به تیراندازی و اخلال در نظم و پس از آن نیز با انتشار فیلمی دیگر در فضای مجازی برای اراذل و اوباش کرمانشاه اقدام به قدرت نمایی کرده بود.

 

سرهنگ آمویی با اشاره به اینکه متهم با انتشار این فیلم‌ها باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد حس نا امنی در سطح استان شده بود، تصریح کرد: متواری شدن متهم و جابجایی در مخفیگاه‌های متعدد در استان‌های تهران و خوزستان و شهرستان‌های کرج، ملارد، شهریار، شهر قدس و دزفول دستگیری وی را دشوارکرده بود.

 

وی عنوان کرد: در این راستا اکیپی ویژه از مأموران اداره پلیس امنیت عمومی استان برای دستگیری "میلاد جامه شورانی" وارد عمل شد و پس از شناسایی آخرین مخفیگاه وی در شهرستان دزفول، جهت دستگیری وی اقدام کردند اما وی پیش از رسیدن پلیس، متواری شده بود که در نهایت با تعقیب و مراقبت های بیشتر، متهم در حالی که با یک دستگاه خودروی سواری به سمت کرمانشاه در حرکت بود، طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه غیر مجاز از متهم، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با انتشار تصویر کامل میلاد جامه شورانی، از مردم خواست در صورت شکایت از وی، با شماره 0832182295 (پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه) تماس حاصل کنند

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------