حریق در انبار مواد محترقه و تریکو در بازار تهران



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش سوزی در کارگاه تریکو بافی و مواد محترقه در خیابان مولوی خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 55 ساله بدلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد.

سید جلال ملکی شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 18:47دیشب حادثه آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان مولوی به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خوردوهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: در طبقه همکف یک ساختمان یک و نیم طبقه کارگاه تریکو بافی بود و در مجاورت این کارگاه انبار مواد محترقه به وسعت 12 متر قرار داشت.

 

ملکی ادامه داد: در نیم طبقه بالایی این ساختمان نیز یک انبار پارچه به وسعت 40 متر وجود داشت که آتش سوزی این کارگاهها را فرا گرفته بود.

 

وی با بیان اینکه بدلیل مواد محترقه انفجارهایی در محل ایجاد می شد و کار آتش نشانان را سخت می کرد خاطرنشان کرد: آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به کارگاههای اطراف بود که با تلاش آتش نشانان این حریق مهار شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان یک مرد 55 ساله را از محل آتش سوزی نجات داده و این مصدوم توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شد.

 

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام کرد.

 

ملکی تاکید کرد: در برخی از کارگاههای محدوده بازار تهران مواد محترقه و نا ایمن نگهداری می شود که ازهمه صاحبان این انبارها درخواست داریم از نگهداری مواد پر خطر در انبارهای کالا و لوازم جلوگیری کنند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------