اخاذی از 11 دانش آموز در میدان نیلوفر



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

11 کودک هنگامی که گشت پلیس را در محدوده عباس آباد دیدند به سمت آن رفتند و پرده از اخاذی عجیبی که یک ماه به طول انجامید برداشتند.

 به گزارش رکنا، سرهنگ قاسم پور، رئیس کلانتری 104 عباس آباد، در این خصوص گفت: ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در میدان نیلوفر، بودند که 11 کودک به آن ها مراجعه و بیان کردند که سه نفر به مدت سی روز است از آن ها مبالغی پول اخاذی و سرقت کردند و سریعا از محل متواری شدند.

 

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه امکان داشت هنوز متهمان در محل حضور داشته باشند و با توجه به حساسیت موضوع ماموران با به دست آوردن مشخصات چهره متهمان بررسی های خود را آغاز کرده و در این زمینه از سایر گشت های انتظامی مستقر در محل نیز کمک گرفتند.

 

وی افزود: این اقدامات و بررسی ها ادامه داشت تا اینکه هر سه متهم در خیابان عشقیار، مشاهده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

 

قاسم پور اذعان کرد: در نهایت پس از یک تعقیب و گریز نه چندان طولانی سه متهم را که لباس های یکی از ارگان های دولتی را به تن داشتند بازداشت و به همراه پول های مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

 

رئیس کلانتری 104 عباس آباد افزود: والدین کودکان که مورد سرقت و اخاذی قرار گرفته بودند به کلانتری دعوت و از متهمان شکایت کردند و اظهار داشتند به مدت یک ماه است که هر روز این سه متهم از فرزندانشان اخاذی و سرقت می کنند.

 

وی گفت: متهمان نیز در بازجویی های انجام شده به جعل عنوان و معرفی خود به عنوان کارمندان دولتی اعتراف و اقرار کردند که طی این مدت هر بار از تعدادی بچه مدرسه ای اقدام به اخاذی و سرقت می کنند.

 

قاسم پور با بیان اینکه هرسه متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند، در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: والدین آگاه باشند که آموزش های لازم را در این خصوص به کودکانشان بیاموزند تا در صورت برخورد با موارد مشابه مراتب را سریعا به پلیس گزارش دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------