محاکمه عنکبوت زرد پشت درهای بسته



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث  روز

مرد آزارگر معروف به «عنکبوت زرد» که متهم است چهار زن را به صورت زنجیره‌ای مورد آزار و اذیت قرار داده و از این اقدام خود فیلم گرفته است، در نخستین جلسه رسیدگی اعلام بی‌گناهی کرد و شاکیان را دروغگو خواند.

این در حالی است که تصاویر و فیلم‌های آزار و اذیت شاکیان از سوی پلیس کشف و ضمیمه پرونده شده است. همچنین یکی از شاکیان به ماموران گفته است متهم برای عملی کردن نقشه سیاه خود، فرزند خردسال او را از پنجره خانه بیرون گرفته و تهدید به پایین انداختن وی کرده بود. شاکیان زمانی قربانی نقشه تکراری متهم شدند که تصمیم گرفتند به جای مراجعه به پلیس، خودشان ماجرا را حل کنند.

 

به گزارش جام‌جم، صبح دیروز، جلسه رسیدگی به پرونده به صورت غیرعلنی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار حشمت الله توکلی برگزار شد و چهار ساعت زمان برد. در پایان دادگاه، قاضی اصغرزاده گفت: «متهم مردی 35 ساله است که پیش از این به جرم کلاهبرداری و پرداخت رشوه به زندان افتاده بود. اوایل سال 94، در یکی از سوپرمارکت‌های تهران، گوشی زنی را به بهانه گرفتن تماس قرض گرفت، اما در واقع قصد داشت به شماره زن دست پیدا کند. او با گوشی شاکی به تلفن همراه خود زنگ زد و شماره‌اش را گرفت. سپس چند ماه با او در ارتباط بود تا این‌که به تصاویر خصوصی‌اش دست پیدا کرد و با تهدید به انتشار آنها زن را به ویلایی در سرخه‌حصار کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد و از این اقدام خود فیلم تهیه کرد. متهم تهدید به انتشار این تصاویر را حتی پس از ازدواج شاکی نیز ادامه داد و باعث طلاق و افسردگی او شد.»

 

قاضی اصغرزاده به تجاوز متهم به چند دوست دیگر شاکی اشاره کرد و افزود: «زن جوان به جای مراجعه به پلیس، ماجرا را برای یکی از دوستان صمیمی‌اش تعریف کرد. آنها با متهم قرار گذاشتند تا با حرف زدن، تصاویر و فیلم‌ها را پس بگیرند، اما دوباره از سوی او تهدید شده و به یکی از شهرهای اطراف رفتند و مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. متهم برای آزار شاکی دوم، فرزند خردسال او را از پنجره اتاق بیرون گرفته و تهدید به پرتاب کرده بود.»

 

ماجرا اما به همین جا ختم نمی‌شود. شاکیان این بار هم به پلیس مراجعه نمی‌کنند و موضوع را با دو دوست صمیمی دیگر خود در میان می‌گذارند که آنها هم به شیوه مشابه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. شاکی سوم که متاهل و دارای فرزند است، گفته که متهم در ابتدا اعتماد او را جلب کرد، اما روز حادثه، او را به کوهی اطراف سرخه‌حصار برد و با تهدید به قتل مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

به گفته رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران، سرانجام با شکایت یکی از قربانیان، متهم دستگیر شد، اما تاکنون، چه در بازجویی‌ها و چه در جلسه غیرعلنی دادگاه، به جرم خود اعتراف نکرده و اعلام بی‌گناهی کرده است.

 

او در جلسه دیروز گفت: «من اتهامات تجاوز، آدم‌ربایی، تهدید، ضرب و جرح، تهیه فیلم و تجاوز را قبول ندارم. شاکی‌ها دروغ می‌گویند. ارتباطم با آنها در حد یک دوستی ساده بود.» این در حالی است که هر چهار زن در جلسه دیروز، جزئیات آزار و اذیت را تعریف کردند. همچنین حافظه گوشی موبایل که حاوی تصاویر تجاوز به شاکیان بوده موجود است. ویلایی هم که متهم در آنجا به زنان تجاوز کرده، شناسایی و آثار خراش ناشی از کشیده شدن ناخن‌های یکی از شاکیان روی دیوارهای آن، دیده شده است. قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران در پایان جلسه دیروز، رسیدگی را برای بررسی بیشتر اظهارات شاکیان پرونده تجدید و ادامه محاکمه را به روزهای آینده موکول کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------