نجات قاتل آتش‌افروز از قصاص



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

پسر جوانی که به اتهام قتل پدرش در زندان به سر می‌برد، دیروز از سوی خواهر و مادربزرگش بخشیده شد. متهم هنگام آتش زدن خودروی خود، مرگ پدرش را رقم زد.

به گزارش جام‌جم، پسر جوان که فرامرز نام دارد بامداد یکم مرداد امسال در حالی که عصبانی بود برای باز پس گرفتن خودروی پژو 206 خود که مقابل خانه پدری‌اش درمنطقه یافت آباد پارک شده بود، به آنجا رفت که ناگهان با پدرش درگیر شد. در جریان این درگیری عصبانی شد و بنزین روی خودرویش پاشید تا خودرو را به آتش بکشد که پدرش در میان شعله‌های آتش گرفتار شد و جان باخت.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی درشعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستوربازپرس سجاد منافی آذر تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن پسر خانواده آغاز شد تا این که روز 26 شهریور امسال بازداشت شد.

 

او به افسر تحقیق گفت: چند ماه پیش می‌خواستم با دختری ازدواج کنم که پدرم مدتی بعد با این وصلت مخالفت کرد. همین باعث دلخوری ام شد و در کارگاه خیاطی ماندم و به خانه باز نگشتم. آن روز به مقابل خانه پدرم رفتم تا خودروی پژو 206 خود را از او بگیرم که نشد. من از شدت عصبانیت بنزین روی خودرو پاشیدم تا خودرویم را به آتش بکشم که میان من و پدرم درگیری رخ داد. پدرم ناگهان در میان شعله‌های آتش خودرو گرفتار شد. از ترس فرار کردم و زمانی که متوجه مرگ او شدم، عذاب وجدان رهایم نکرد و خیلی پشیمانم.

 

در حالی این متهم در انتظار آخرین جلسه بازپرسی بود تا پرونده وی برای محاکمه به اتهام قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود، دیروز از زندان رجایی شهر کرج به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد. در مقابل دیدگان بهت زده پسر جوان، مادرش گفت: آقای قاضی مادر شوهرم یکی از اولیای‌دم است بزرگواری کرده و پسرم را بخشیده است. امروز هم دختر 20 ساله‌ام به دادسرا آمده تا به‌عنوان دومین ولی‌دم رضایت خود را اعلام کند.

 

بعد رضایت‌نامه محضری بخشش بدون قید و شرط مادرشوهرش را تقدیم قاضی پرونده کرد. پسر زندانی مات و مبهوت مانده بود. سرجایش میخکوب شد. باورش نمی‌شد که خانواده‌اش او را بخشیده‌اند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------