مرد همسرکش: من جنون دارم



مردی که مدعی است به‌دلیل مشکلات روحی همسرش را کشته، برای مشخص شدن سلامت روانی اش برای سومین‌بار به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 15 دقیقه 28 آذرامسال مردی جوان در جریان درگیری با همسرش او را در خانه‌شان محله شهران با پنج ضربه چاقو بشدت زخمی کرد. مرد خشمگین زمانی که به خودش آمد، همسر زخمی‌اش را به یکی ازبیمارستان‌های تهران منتقل کرد؛ اما به‌رغم تلاش پزشکان، زن جوان تسلیم مرگ شد. با مرگ این زن، مسئولان بیمارستان موضوع را به کلانتری 142 کن گزارش دادند. در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی با بازپرس محسن مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، شوهر مقتول را بازداشت کرده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

 

او در بازجویی اولیه به افسر تحقیق گفت: روز حادثه با همسرم دعوایم شد. عصبانی شده و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به او حمله کرده و وی را بشدت زخمی کردم. می‌خواستم فقط او را بترسانم که کشته شد.

 

این متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و مدعی شد به‌دلیل مشکلات روحی و روانی روز جنایت نتوانسته خشم خود را کنترل کند و همسرش را کشته است.

 

با دستور قضایی، مرد همسرکش برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند او اختلال شدید روحی ندارد که مسئول اعمال خود نباشد. با مشخص شدن این موضوع ، متهم روانه زندان شد. این در حالی بود که وی همچنان مدعی بود از بیماری روحی رنج می‌برد و حتی مدارک پزشکی که مربوط به ویزیت مطب روانپزشک و مصرف دارو بود نیز به دادسرا ارائه کرد. بنابراین وی برای دومین بار به پزشکی قانونی منتقل شد که این بار هم با توجه به گفته‌های متهم و بررسی مدارک پزشکی معلوم شد او دارای سلامت روانی است.

 

دیروز مرد همسرکش بعد از دوماه از جنایتی که مرتکب شده بود، به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و این بار هم به قاضی پرونده گفت: من دچار مشکلات روحی‌ام و آن روزی که همسرم را به قتل رساندم، عصبانی شدم و دوباره مشکلات روحی سراغم آمد و نتوانستم براعصابم مسلط شوم و او را کشتم. من قصد قتل نداشتم. من همسرم را دوست داشتم، نفهمیدم چطور شد او را کشتم. می‌خواهم دوباره مرا به پزشکی قانونی معرفی کنید. در این مرحله با دستور بازپرس پرونده قرار شد متهم به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شود تا کارشناسان پزشکی قانونی نظر دهند وی در زمان ارتکاب جنون داشته است یا نه؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------