جوانی که خواهرش را کشته 10سال زندانی می شود/قاتل:متوجه ارتباطات خواهرم با دیگران شده بودم



.روز 30 فروردین سال گذشته خبر یک جنایت به مأموران ورامین اعلام شد. آنها پس ازحضور در محل حادثه دریافتــــــند، دختر 21 ساله خانواده آماده رفتن به بیرون از خانه شده بود که برادرش مخالفت کرد. اما او برخلاف نظر برادر 28 ساله‌اش خواست از منزل خارج شود که بر سر این موضوع باهم درگیر شدند.

ایران نوشت:در جریان این نزاع، برادر خشمگین خواهرش را با چاقو مجروح کرد و قبل از رسیدن نیروهای امدادی، دختر جوان به علت خونریزی شدید جان سپرد.

 

پس از انتقال جوان خواهرکش به دادسرا و اعتراف به قتل خواهرش، کیفرخواست دادستان علیه وی صادر شد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد. اما خانواده‌اش به‌عنوان اولیای دم گذشت کردند و به این ترتیب از قصاص نجات یافت، سپس نماینده دادستان خواستار رسیدگی به پرونده این جوان از جنبه عمومی جرم شد تا به خاطر اخلال در نظم عمومی جامعه در ارتباط با جرم چاقوکشی محاکمه شود. قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران هم رسیدگی به این پرونده را آغازکردند.

 

درجلسه دادگاه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و مستشاری قاضی حشمت‌الله توکلی برگزار شد، عامل قتل در دفاع از خود گفت: «روز قبل از آنکه خواهرم کشته شود به خانه رفتم و وقتی چشمم به گوشی‌اش خورد از طریق  پیامک ها و تماس‌های رد و بدل شده متوجه ارتباط او با مرد غریبه‌ای شدم. در این باره تحقیق کردم و به صورت پیامکی- به‌عنوان خواهرم- با مرد جوان قراری صوری را ترتیب دادم.

 

پس از رسیدن به سر قرار با او درگیر شدم و گفتم حق نداری با خواهرم رابطه داشته باشی ولی او گستاخ‌تر شد و به من ناسزاگفت. بعد هم آشناهایش به کمک خواهی رسیدند و مرا کتک زدند که خیلی ناراحت شدم. به همین خاطر وقتی به خانه رسیدم ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف کردم که آنها خواستند به خواهرم حرفی نزنم تا آبرو‌ریزی نشود. اما صبح روز بعد وقتی متوجه شدم خواهرم می‌خواهد از خانه بیرون برود جلویش را گرفتم که با هم درگیرشدیم. من که از رفتار زشتش ناراحت شده بودم با چاقو زخمی‌اش کردم تا نتواند جایی برود اما ضربه چاقو باعث مرگش شد.

 

در پایان جلسه، قضات دادگاه وارد شور شدند و این جوان را از لحاظ جنبه عمومی جرم به 10 سال زندان محکوم کردند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------