11 ماه زندگی با دست‌های بریده شوهر +عکس



زن جنایتکار که برای سرقت با همدستی زن و مرد، همسایه‌اش را کشته و جسدش را تکه تکه کرده بود، در تازه‌ترین اعترافاتش راز قتل شوهرش را فاش کرد. زن 25 ساله پس از قتل شوهرش، دستانش را قطع کرد و 11 ماه در خانه نگه‌داشت.

 به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از نخستین روز اسفند امسال و به دنبال ناپدید شدن زن 22 ساله در ایرانشهر آغاز شد. ماموران در تحقیقات متوجه شدند، زن جوان با زنی به نام ناهید که در طبقه پایین خانه‌اش زندگی می‌کرد در ارتباط بوده است. ناهید همزمان با شروع تحقیقات قصد داشت به شیراز برود که ماموران او را دستگیر کرده و در بازرسی از خانه‌اش جسد تکه‌تکه شده زن 22 ساله در بالکن کشف شد.

 

ناهید در بازجویی‌ها گفت: با همدستی دوستم به نام رقیه و برادرشوهرش پیمان نقشه سرقت طلاهای زن همسایه را طراحی کردیم. قرار بود پیمان به عنوان سارق وارد خانه من شود و با صحنه‌سازی طلاهای زن جوان و وسایل خانه را سرقت کند. زن همسایه با پیمان درگیر شد و سرش با میز برخورد کرد. بر اثر این ضربه جان باخت و برای بیرون بردن جسد، آن را تکه‌تکه کردیم که ماموران دستگیرم کردند.

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

با این اعترافات، دو همدست او دستگیر شدند و به همدستی در قتل و سرقت طلای مقتول به ارزش 15 میلیون تومان اعتراف کردند.

 

افشای راز قتل شوهر

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد همسر ناهید ابتدای امسال به طرز مرموزی ناپدید شده و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده است. کارآگاهان با افشای این موضوع، فرضیه قتل همسر این زن را مطرح کردند و به تحقیقات در این باره پرداختند .

 

ناهید در بازجویی‌ها مدعی شد از سرنوشت شوهرش اطلاعی ندارد. او گفت: ابتدای امسال شوهرم برای کار از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. وقتی غیبتش طولانی شد، شکایتی مطرح کردم که هیچ وقت ردی از او به دست نیامد.

 

ماموران که متوجه تناقض‌گویی‌های زن جوان شده بودند، به بازجویی از او ادامه دادند که دیروز به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: چهار سال قبل با شوهرم در شیراز آشنا شدم. خانواده من و او مخالف ازدواج ما بودند. با اصرارهای ما سرانجام با این ازدواج موافقت کردند. بعد از عروسی به ایرانشهر آمدیم. بعد از مدتی با شوهرم اختلاف پیدا کردم. این اختلاف باعث درگیری ما شده بود. یک روز او را با چاقو کشتم. بعد از قتل مچ دست‌هایش را با چاقو بریدم و در خانه مخفی کردم. چند ساعت بعد از قتل با پیمان تماس گرفتم و با کمک او جسد را به بیرون شهر برده و دفن کردیم. دو هفته بعد هم با طرح شکایتی مدعی ناپدید شدن او شدم.

 

ناهید درباره ارتباطش با پیمان عنوان کرد، پنج ماه قبل از قتل شوهرم از طریق رقیه با پیمان آشنا شدم و ارتباط ما شکل گرفت.

 

بررسی احتمال قتل‌های دیگر

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباه آخرین وضعیت این پرونده به جام‌جم گفت: با اعترافات زن جوان، ماموران در بازرسی خانه‌اش دست‌های بریده شوهرش را در نورگیر خانه پیدا کردند. همچنین با راهنمایی او محل دفن جسد شوهرش هم کشف و بقایای جسد از زیر خاک خارج شد و به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

وی افزود: با توجه به جنایت‌های متهمان، احتمال وقوع قتل‌های دیگر توسط آنها وجود دارد که پرونده در پلیس آگاهی در حال پیگیری است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------