احضار پرستار خانه سالمندان به دادسرای جنایی



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

همزمان با مرگ زن 89 ساله در خانه سالمندان، خواهرش با مراجعه به دادسرا از پرستارمراقب او و مدیریت خانه سالمندان شکایت کرد.

 به  گزارش ایران آنلاین؛ اوایل بهمن بانوی میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و ضمن تسلیم شکایتی به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: «مدتی قبل با زنی به نام فرانک آشنا شدم که خودش را پرستار خانه سالمندان معرفی کرد. وقتی متوجه شد خواهر پیری دارم پیشنهاد کرد او را به خانه سالمندان‌شان بسپارم.

 

من هم که دنبال یک خانه سالمندان مناسب بودم از این پیشنهاد استقبال کردم و خواهرم را به آنجا بردم. تا اینکه 25 آذر امسال خواهرم بیمار شد و مسئولان خانه سالمندان او را به بیمارستان بردند اما سه روز بعد خواهرم فوت شد. علت مرگش هم سکته قلبی اعلام شد. اما زمانی که جسد خواهرم را دیدم متوجه شدم زخم بستر گرفته و از او خوب مراقبت نکرده‌اند. از طرفی مشخص شد که پرستارمراقب هم به خواهرم داروی بیهوشی داده و از او وکالتنامه‌ای گرفته است تا هر ماه حقوق بازنشستگی خواهرم را دریافت کند.حالاهم خواستاررسیدگی به این مسائل هستم.»

 

در پی ثبت این شکایت، با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تیمی ازمأموران مسئول تحقیق دراین باره شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پیرزن فوت شده دچار زخم بستربوده و از حسابش نیز پول برداشت شده است. بدین ترتیب فرانک- پرستار خانه سالمندان- برای تحقیقات به دادسرا احضار شد.

 

زن میانسال زمانی که در مقابل بازپرس جنایی ایستاد گفت: «من تنها 6 ماه پرستار بلقیس بودم، اما بعد از آن باهم دوست شدیم و کار‌هایی را که برایش انجام می‌دادم از ته دل و برای دوستی بود. به همین خاطر او با میل خودش وکالتنامه‌ای را به من داد تا پول‌هایی را که از حسابش برداشت می‌کنم صرف هزینه دارو، لباس و غذا یش شود. در تمام این مدت هم بخوبی از بلقیس مراقبت کردم اما خواهرش بی‌دلیل به من تهمت زده است!

 

در پی اظهارات متهم، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر برای کشف حقیقت را صادر کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------