جعل اسناد دو کارمند بانک برای اخذ وام ۴۸ میلیارد ریالی



فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: دو نفر کارمند بانک در شهر کرج که با جعل اسناد اقدام به اخذ وام ۴۸ میلیاردی کرده و متواری شده بودند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش مهر، سردار بهمن امیری مقدم اظهارداشت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی نماینده حقوقی یکی از بانک های دولتی شهرکرج مبنی بر اینکه دو نفر از کارمندان بانک با جعل کردن اسناد اقدام به اخذ مبلغ ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات کرده و به استان خراسان رضوی متواری شدند تیمی از اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق پرونده و اظهارات نماینده حقوقی بانک مربوطه با استفاده از سرنخ های به دست آمده عملیات گسترده ای را برای دستگیری متهمان متواری آغاز کردند.

 

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چندین روز کار شبانه روزی سرانجام محل اختفای متهمان را در دو شهر مشهد و رشتخوار شناسایی کردند.

 

سردار امیری مقدم تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با نیابت از سوی بازپرسی شعبه ۲۲ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج در قالب دو تیم مجزا با همکاری تیم هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه، رشتخوار و مشهد وارد عمل شدند و در عملیاتی منسجم و هماهنگ متهمان را روز گذشته دستگیر کردند.

 

وی عنوان کرد: متهمان که از کارکنان بانک هستند در بازجویی های انجام شده به جعل مدارک اشخاص و شرکت های معتبر در سطح شهرستان کرج و دریافت ۱۰۷ فقره تسهیلات بانکی به ارزش تقریبی ۴۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: متصدیان بانک ها می بایست در پرداخت تسهیلات دقت بیشتری داشته و طبق مقررات قانونی شخص تسهیلات گیرنده در بانک حضور داشته باشد و از تحویل کارت های اعتباری واریزی وجوه به اشخاص غیر اعم از رابط یا سایر اشخاص حقوقی که در قالب شرکت های کاغذی ظاهر می شود جلوگیری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------