قاتل براي رد گم‌كني جسد مرد جوان را سوزاند



روز سه‌شنبه انتشار تصاويري دلخراش از آتش زدن مردي در خودروي خود در پارك گمبوعه در نزديكي اهواز منتشر شد.  اين تصاوير جسد مردي را به صورت كاملا سوخته نشان مي‌داد كه قسمتي از پاها و دست‌هايش بر اثر سوختگي كاملا از بين رفته بود. اين مرد حدود ۲۵ تا ۳۰ سال داشت كه با دست‌هاي بسته در صندوق عقب خودروي پژو پارس خود به‌شدت سوخته بود.

 به  گزارش  اعتماد ؛ظاهرا قاتل يا قاتلان پس از كشتن مقتول دست و پاهاي او را بسته و براي رد گم كردن او را در صندوق عقب قرار داده و خودرو را آتش زده‌اند ولي بعد از حضور آتش‌نشاني و مهار آتش، بقاياي جسد كاملا مشخص بود.  سرهنگ سيدمحمدصالحي، جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان با اشاره به اينكه قاتل در كمتر از ۲۴ ساعت دستگير شد، اعلام كرد: قاتل پس از كشتن مقتول، جسد وي را در صندوق عقب خودروي سواري انداخته بود. وي افزود: قاتل براي رد گم‌كني اقدام به آتش زدن خودروي حامل جسد كرده است. اقدامات شناسايي و تعيين هويت جسد و ساير اقدامات پليسي انجام شد و پيگيري موضوع به صورت جدي در دستور كار پليسقرار گرفت.

 

جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان اظهار كرد: يكي از مظنونان به قتل را در شهرستان اهواز شناسايي و در بامداد چهارشنبه در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و تحويل مقامات قضايي و با قرار قانوني روانهزندان شد.

 

وي افزود: اقدامات شناسايي و تعيين هويت جسد و ساير اقدامات پليسي انجام شد و پيگيري موضوع به صورت جد در دستور كار پليس قرار گرفته است. انتشار تصاوير اين جسد در حالي بود كه مردم اهواز به‌شدت نسبت به انتشار اين تصوير واكنش نشان دادند و از پليس خواستار پيگيري موضوع شدند. علي بيرانوند؛ دادستان حميديه نيز درباره اين خبر افزود: اين فرد توسط چهار يا پنج نفر غيرخوزستاني در منزل شخصي خود در اهواز با انگيزه شخصي به قتل رسيده است. هويت قاتلان شناسايي شده و به زودي دستگير مي‌شوند.

 

در دي ماه امسال نيز دو نوجوان ١٢ و ١٣ ساله اهوازي در پارك گمبوعه با سلاح گرم به قتل رسيدند كه در مدت زمان ٢٤ ساعت قاتل دستگير شد. به گزارش مهر، پارك گمبوعه در نزديكي اهواز در مدت اخير همواره آبستن حوادث دلخراش بوده و به نظر مي‌رسد مسوولان براي بالا بردن ضريب امنيت در اين پارك جنگلي بايد تلاش بيشتري از خود نشان دهند تا اين مكان به محلي امن براي جاني‌ها و خلافكارها تبديل نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------