آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جزییاتی درباره غرق شدن نوجوان کرمانشاهی در قره‌سو/ قتل یا خودکشی بود؟



مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه سقوط نوجوان کرمانشاهی در رودخانه قره‌سو را براساس شواهد موجود یک حادثه دانست و گفت: هیچ شواهدی دال برخودکشی یا ضرب و جرح وجود ندارد.

مهر نوشت:ارتین کمالی ضمن اعلام خبر پیدا شدن جسد نوجوان کرمانشاهی غرق شده در رودخانه قره سو کرمانشاه گفت: این فرد یک نوجوان 15 ساله به نام سجاد محمدی بود که در قسمتی از رودخانه قره سو واقع در انتهای شهرک الهیه و ابتدای بلوار جانبازان به داخل این رودخانه سقوط کرده بود.

 

وی افزود: این نوجوان قصد عبور از عرض رودخانه را داشته که به علت ریزش لبه رودخانه در محدوده ذکر شده به داخل آب سقوط کرده و غرق شده است.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه درباره علت سقوط و غرق شدن این نوجوان گفت: این نوجوان شنا بلد نبوده و پس از غرق شدن پاهایش به گیاهان زیر آب در محدوده ذکر شده گیر کرده و نتوانسته بالا بیاید.

 

وی افزود: پس از کاوش های صورت گرفته نهایتا جسد این نوجوان توسط بهمن پرورش غواص کرمانشاهی پیدا و به خانواده متوفی تحویل شد.

 

کمالی تاکید کرد: هیچ گونه آثار و شواهدی دال بر خودکشی و ضرب و جرح در جسد متوفی دیده نشده و غرق شدن وی تنها یک حادثه ناگوار بوده است.

 

طبق اظهارات ساکنین در این منطقه عدم وجود پل بر روی رودخانه مذکور برای تردد عابرینی که قصد دارند عرض این رودخانه را طی کرده و به سمت دیگر آن عزیمت کنند از جمله مشکلاتی است که احتمالا باعث این مسئله و اتفاق شده است، لذا می طلبد مسئولین مربوطه چاره ای برای این موضوع بينديشند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------