دستبرد 200 میلیون تومانی به بانک با سوراخ کردن دیوار



اعضای باندی که با سوراخ کردن دیوار بانکی در شهرستان اسلام‌آباد غرب وارد آنجا شده و حدود ۲۰۰ میلیون تومان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، صبح 11دی‌ماه امسال زمانی که کارکنان بانک ملی شعبه فرمانداری در شهرستان اسلام‌آباد غرب راهی محل کارشان شدند به محض ورود به ساختمان بانک صحنه عجیبی را دیدند. دیوار پشتی بانک سوراخ شده بود و دزدان پس از ورود به داخل بانک گاوصندوق را تخریب کرده و همه پول‌های داخل آن را که حدود 200میلیون تومان بود، سرقت کرده بودند.

 

با گزارش این ماجرا به پلیس، تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و تحقیقات برای یافتن ردی از دزدان شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارقان پس از ورود به بانک با استفاده از دستگاه هوابرش اقدام به تخریب گاوصندوق کرده و پول‌‌ها را دزدیده‌اند. سرقت آنها چنان حرفه‌ای و بدون برجا گذاشتن رد و سرنخ انجام شده بود که مأموران حدس زدند با دزدانی سابقه‌دار روبه‌رو هستند.

 

آنها در ادامه تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند پیش از این نیز در شهرهای دیگر ازجمله شمال کشور دست به سرقت‌های مشابه زده و شبانه با سوراخ کردن دیوار وارد بانک شده و اقدام به سرقت پول‌ها کرده بودند. در ادامه هویت یکی از دزدان شناسایی شد و کارآگاهان با زیرنظر گرفتن وی موفق به شناسایی همدستان او شدند. به گفته فرمانده انتظامی اسلام‌‌آبادغرب، سارقان برای اینکه کسی متوجه آنها نشود،

 

سرقت را در روز جمعه و با استفاده از تعطیلی بانک انجام داده بودند که تاکنون 5نفر از آنها دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده‌اند. به گفته وی، احتمالا افرادی دیگر نیز در ارتباط با این پرونده هستند که تحقیقات برای شناسایی آنها ادامه دارد. اینکه دزدان به‌غیر از این بانک به چند بانک دیگر دستبرد زده و چه مقدار پول دزدیده‌اند، هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه در حالی ادامه دارد که پلیس اعلام کرده به‌زودی اطلاعات تکمیلی درخصوص فعالیت این باند سرقت را منتشر خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------