آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

لکه خون، راز دزدان خانه را فاش کرد



سرکرده باند سرقت از خانه‌ها گمان نمی‌کرد، خون به‌جامانده از زخم دستش در سرقت‌ها، راز دزدی‌های او و باندش را فاش کند.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضوردر شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد. شاکی به قاضی نصرتی گفت: من و خانواده‌ام به سفر رفته بودیم، زمانی که بازگشتیم، مشاهده کردیم وسایل خانه به‌هم ریخته و هرچه پول، طلا و اموال قیمتی در خانه بود سرقت شده است.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه داشت تا این‌که ماموران با شکایت‌های دیگری روبه‌رو شدند.

 

ماموران با تحقیق از شاکیان و بررسی محل‌های سرقت، متوجه شدند شیوه‌های سرقت یکسان بوده و سارقان با تخریب قفل در ورودی خانه و در برخی موارد از تراس وارد شده و سرقت‌ها را انجام دادند.

 

ماموران زمانی که به اثربرداری از خانه مالباختگان پرداختند، متوجه شدند در چند خانه تخریب شده و رد خون روی آنها دیده می‌شود. ماموران احتمال دادند این لکه‌های خون متعلق به یکی از سارقان تحت تعقیب پلیس باشد بنابراین با بررسی این لکه‌های خون متوجه شدند گروه خونی و اثر انگشت‌های به‌جامانده متعلق به یک دزد حرفه‌ای خانه است.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد پیش از وقوع سرقت‌ها، او از زندان آزاد شده و باندی را تشکیل داده است.

 

ماموران که مطمئن شده بودند او در این دزدی‌های سریالی نقش دارد، پاتوق‌های احتمالی‌اش را زیر نظر گرفتند تا این‌که او در یکی از پاتوق‌هایش چند روز پیش بازداشت شد.

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد بعد از آزادی از زندان با همدستی چهار نفر دیگر از همدستانش که همگی سابقه‌دار بودند، باندی را تشکیل داده و با شناسایی خانه‌ها در مناطق مختلف شهر تهران، شبانه به آنجا دستبرد می‌زدند که در جریان این سرقت‌ها چند بار دستش هنگام شکستن شیشه یا برداشتن وسایل خانه‌ها بریده و لکه‌های خون او در محل‌های سرقت جامانده است.

 

اعضای این باند در ادامه شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------