رانندگان سمند، قربانی توهم مرد شیشه‌ای



مرد معتاد پس از توهم ناشی از شیشه گمان می‌کرد رانندگان سمند قصد جانش را دارند، به همین خاطر شروع به کتک زدن رانندگان سمند کرد و خودروی یکی از آنها را سرقت کرد.

 به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در خیابان دماوند تهران خبرداد. ماموران کلانتری با حضوردر آنجا به تحقیق از مالباخته پرداختند.

 

وی به افسر تحقیق گفت: وسایلی خریدم و آن را در صندوق‌عقب خودرویم گذاشتم و راهی خانه شدم. در نزدیکی خانه‌ام، خودرو را درخیابان پارک کردم و به سمت صندوق‌عقب رفتم. در همین موقع مردی جوان در حالی که چهره‌ای وحشت‌زده داشت به سمتم حمله کرد و محکم در صندوق‌عقب را به سرم کوبید. بعد مرا به کناری انداخت و زیر مشت و لگد گرفت و با سرقت خودرویم، فرار کرد.

 

ماموران جست‌وجو برای یافتن سارق فراری را آغاز کردند و ساعاتی بعد، خودروی سرقتی را در اطراف میدان راه‌آهن و در حالی که مردی داخل آن خوابیده بود، یافتند. ماموران سارق فراری را بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند . متهم جوان در بازجویی اظهاراتی ضد و نقیض بیان کرد و مدعی بود به اشتباه بازداشت شده و خودرو متعلق به خودش است و شاکی دروغ می‌گوید. سرانجام در پی تحقیقات، متهم جوان اعتراف کرد براثر توهم ناشی از شیشه خودرو را دزدیده و دروغ گفته است.

 

جوان سارق دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل و از سوی قاضی علی وسیله ایردموسی، تحقیقات از او آغاز شد.

 

متهم گفت: من 33 ساله هستم و هزینه زندگی‌ام را از راه خیاطی تامین می‌کنم. از هفت سال پیش نیز معتاد به شیشه شدم. شب حادثه هم شیشه مصرف کرده و توهم زده بودم. گمان می‌کردم افرادی در تعقیبم هستند و قصد جانم را دارند. تصور می‌کردم آنها با خودروی سمند سراغم می‌آیند و باید بلایی بر سر رانندگان سمند بیاورم. من با دیدن هر خودروی سمند گمان می‌کردم همان افراد هستند که مرا تعقیب می‌کنند.

 

وی ادامه داد: با دیدن خودروهای سمند به سمت رانندگان حمله می‌کردم. خودروی آخرین راننده را نیز سرقت کردم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------