شکار زنان با شیفت بندی!



سه پسر جوان در پوشش مسافرکش، سه زن را سوار خودروی خود کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. متهمان دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند.

 به گزارش جام‌جم، اوایل فروردین امسال زنی به کلانتری آزادی مراجعه کرد و گفت: «امروز در خیابان آزادی به عنوان مسافر سوار ماشین شدم تا به یافت‌آباد بروم. مردی جوان هم در صندلی عقب نشسته بود. کمی که از حرکت خودرو گذشت، ناگهان راننده تغییر مسیر داد. من اعتراض کردم اما مسافر صندلی عقب به سمتم حمله کرد و چاقویی زیر گلویم گذاشت. او با تهدید مرا وادار به سکوت کرد. سپس راننده، ماشین را به حاشیه بزرگراه کشاند و همراه مسافر، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها انگشتر طلایم را دزدیدند و خودم را هم از ماشین پایین انداختند.»

 

با ثبت شکایت این زن، شناسایی متهمان آغاز شده بود که دو زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس، شکایتی مشابه تنظیم کردند. همه آنها به عنوان مسافر سوار خودروی متهمان شده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند. با بررسی شکایت‌ها مشخص شد، متهمان سه نفر هستند و به شکل نوبتی در تجاوز‌ها شرکت می‌کنند.

 

دستگیری متهمان

در ادامه تحقیقات، ماموران دوربین‌های مداربسته خیابان آزادی و بزرگراه‌های اطراف را بررسی کردند و سرانجام شماره پلاک خودروی متهمان را به دست آوردند. پس از مدتی دو نفر از متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به سرقت و ارتباط نامشروع اعتراف کردند. پرونده آنها پس از مدتی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و صبح دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار حشمت‌الله توکلی مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: «متهمان پرونده سه مرد جوان هستند که یکی از آنها همچنان فراری است و تحقیقات پلیس برای دستگیری‌اش ادامه دارد. دو متهم دیگر اما در بازجویی‌ها به سرقت و ارتباط نامشروع در پوشش مسافرکش اعتراف کرده‌اند.»

 

سپس هر سه شاکی تقاضای مجازات متهمان را مطرح کردند. یکی از آنها گفت: «آن روز در خیابان آزادی ایستاده بودم که متهمان بوق زدند و من به خیال این که مسافرکش هستند، سوار ماشینشان شدم. آنها اما در راه چاقویشان را درآوردند و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

 

دفاع در دادگاه

سپس نوبت به هر دو متهم رسید. آنها که پیش از این سابقه کیفری نداشتند، به جرایم خود اعتراف کردند و گفتند: «در پوشش مسافرکش در خیابان‌های غرب تهران پرسه می‌زدیم و زنان را سوار می‌کردیم. ما سه زن را به حاشیه بزرگراه کشاندیم و با تهدید چاقو با آنها ارتباط برقرار کردیم. هر بار هم دو نفری سراغ شاکیان می‌رفتیم. یکی از همدستانمان هم هنوز فراری است. ما به صورت شیفت‌بندی به شکار زنان می‌پرداختیم.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------