نویسنده قاتل، صحنه جنایت را بازسازی کرد



  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز

مرد نویسنده که به خاطر عشق قدیمی‌اش، شوهر او را کشته بود، همراه همدستش صحنه جنایت را بازسازی کرد.

 به گزارش جام‌جم، مرد نویسنده زمانی که بعد از 18 سال عشق قدیمی‌اش را یافت، تصور نمی‌کرد دیدن او و ملاقات جدیدشان، سرنوشت شومی را برای هردویشان رقم بزند. او نقشه عجیبی را طراحی کرد و برای تنبیه شوهر زن موردعلاقه‌اش، مرد جوان را شامگاه 28 بهمن امسال به بزرگراه آزادگان تهران کشاند و با شلیک گلوله سلاح شکاری کشت. با دستور قضایی محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل تهران این دو نفر بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف کردند.

 

متهمان پرونده با هماهنگی قضایی روانه بازداشتگاه پلیس شدند. دو روز پیش مرد عاشق‌پیشه و همدستش برای بازسازی صحنه قتل، در بزرگراه آزادگان حاضر شدند و هر کدام به ایفای نقش خود در این جنایت پرداختند.

 

زن جوان در جریان بازسازی صحنه قتل گفته بود، نمی‌دانسته مردی که عشق قدیمی‌اش بوده تصمیم دارد با سلاح به شوهرش شلیک کند و گمان می‌کرد فقط قصد تهدید و ترساندن وی را دارد و زمانی که او زخمی می‌شود، شوکه شده و هنوز هم مرگ شوهرش را باور ندارد. همچنین عامل جنایت هم در جریان بازسازی صحنه قتل مدعی بود فقط می‌خواسته شوهر زن موردعلاقه‌اش را بترساند و گمان نمی‌کرد، مرد جوان را به قتل برساند و خیلی پشیمان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------