نوشیدنی از راننده نگیرید/ اقدام به سرقت اموال مسافران با بی‌هوش کردن



معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: شهروندان از پذیرش نوشیدنی و خوراکی از دست رانندگان خودروهای شخصی جدا اجتناب کنند.

به گزارش  ایرنا  ؛سرهنگ رضا موذن گفت: برخی با خوراندن نوشیدنی و خوراکی به مسافران و بیهوش کردن مسافران، اقدام به سرقت اموال مسافران خود کرده اند.

 

او افزود: همچنین برخی سارقان با عنوان ماموران موجه دولتی برای بازدید و بازرسی ساک و وسائل همراه افراد، اقدام می کنند، شهروندان باید ابتدا کارت شناسایی آنان را رویت کنند، از سوی دیگر در شرایطی که نیاز است باید به ماموران اجازه بازرسی بدهند در غیر این صورت لزومی ندارد که اجازه بازرسی اموال به این افراد داده شود به عنوان مثال نیاز نیست ماموران سد معابر، اموال و ساک افراد را بازرسی کنند.

 

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی در مورد کیف قاپی گفت: در روزهای پرتراکم پایانی سال، سارقانی که در قال جیب بر یا کیف قاپ فعالیت می کنند در اطراف بانک ها و مراکز خرید حضور دارند که غالبا موتور سوار یک یا دو نفره و پوشیده اند و خلاف جهت افراد حرکت می کنند.

 

موذن افزود: این دسته از سارقان دارای موتورهای تند رو هستند براین اساس شهروندان باید در زمان خروج از بانک یا مراکز خرید در کوتاه ترین فاصله به وسیله نقلیه برسند، از کیف و تلفن همراه خود مراقبت کنند و از مکان هایی که معبری برای موتورسواران فراهم نیست، حرکت کنند.

 

او گفت: شهروندان همچنین در زمان انتقال وسائل خریداری شده به داخل صندوق عقب خودرو از باز گذاشته شدن و جدا سازی وسائل از محل بارگیری اجتناب کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------