دردسر اینترنتی پسر 2 تابعیتی برای دختر جوان



پسر دوتابعیتی زمانی که در ازدواج با دختر موردعلاقه‌اش با شکست روبه‌رو شد، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او فیلم و عکس‌های مخفیانه‌ای که از دختر جوان گرفته بود را در یک سایت غیراخلاقی منتشر کرد.

  به گزارش جام‌جم، چند روز پیش دختری جوان با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از منتشر شدن فیلم و عکس‌های خصوصی‌اش در یک سایت غیراخلاقی خبر داد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: مدتی پیش با پسری جوان در بی‌تالک آشنا شدم. او همراه خانواده‌اش سال‌ها در انگلستان زندگی می‌کرد تا این‌که چندی پیش به دلیل مشکلاتی که برای خانواده‌اش پیش آمد، آنها برای ادامه زندگی به مشهد بازگشتند. پسر جوان که دانشجو بود، به انگلستان در رفت و آمد بود. ارتباط دوستانه‌ای با هم پیدا کردیم. او به من ابراز علاقه کرد.

 

وی افزود: به دلیل شرایط خانوادگی نمی‌توانستیم با هم زندگی کنیم. همین باعث شد به خواستگاری وی پاسخ منفی دهم. او خیلی ناراحت شد و بعد از آن دیگر با او ملاقاتی نداشتم و ارتباطم را در بی‌تالک با او قطع کردم. چند ماه از این ماجرا گذشت تا این‌که از طریق دوستانم باخبر شدم فیلم‌های خصوصی‌ام در یک سایت غیراخلاقی منتشر شده است. این کار باعث شده بود آبروی من و خانواده‌ام برود و مشکلاتی برایم به وجود آید. گمان می‌کنم خواستگار دوتبعیتی‌ام به این کار دست زده و مرا به دردسر انداخته و از او شکایت دارم.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران در تحقیقات ردپای جوان دوتبعیتی را به دست آوردند و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد.

 

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی بازجویی شد و پس از اظهارات ضد و نقیض، سکوت خود را شکست و به انتشار فیلم‌های خصوصی از شاکی در سایت غیراخلاقی اعتراف کرد.

 

وی به افسر تحقیق گفت: زمانی که با دختر جوان در بی‌تالک آشنا شدم، بینمان ارتباطی شکل گرفت و به اوعلاقه‌مند شدم. تصمیم گرفتم حتی با او ازدواج کنم، اما مدتی که از آشنایی‌مان گذشت، علاقه او به من کمتر شد. یک روز به خواستگاری‌ام پاسخ منفی داد و رفت. من که متوجه شدم او دل در گرو فرد دیگری دارد و نمی‌خواهد با من ازدواج کند، از او کینه به دل گرفتم و فیلم‌های خصوصی که از او داشتم را در سایت غیراخلاقی منتشر کردم تا او مجبور شود، تن به ازدواج با من دهد، اما اکنون که بازداشت شدم از کار اشتباهی که انجام دادم، پشیمانم. فکر نمی‌کردم این کار باعث دردسرم شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------