علت تصادف مرحوم یداللهی در هاله ای از ابهام+ عکس



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث , تصادف یداللهی

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که خودروی سورنتو افشین یداللهی و دو سرنشین دیگر در آن بودند در محدوده شهرستان ساوجبلاغ، از فرعی وارد آزادراه کرج - قزوین شده و به صورت ناگهانی در لاین وسط اتوبان توقف می‌کند.

  به  گزارش ایران ؛بامداد چهارشنبه تصادفی در آزادراه کرج – قزوین میان یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تریلر رخ می‌دهد.

 

خودروی سواری که از نوع سورنتو بوده، سه سرنشین داشته است که یکی از این سرنشینان در همان لحظات ابتدایی تصادف جان خود را بر اثر شدت حادثه از دست می‌دهد.

 

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص گردید که فرد فوت شده افشین یداللهی شاعر جوان کشورمان است.

 

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: پس از وقوع تصادف فوق که حدود ساعت چهار بامداد چهارشنبه رخ داد، ماموران پلیس اقدام به بررسی علت حادثه کردند.

 

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که خودروی سورنتو در محدوده شهرستان ساوجبلاغ، از فرعی وارد آزادراه کرج - قزوین شده و به صورت ناگهانی در لاین وسط اتوبان توقف می‌کند.

 

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: هنوز علت توقف ناگهانی معلوم نیست، اما این خودرو دارای سه سرنشین که دو نفر مرد و یک نفر زن بوده و یکی از سرنشینان مرد که متاسفانه مرحوم افشین یداللهی شاعر جوان کشورمان است، در دم جان می‌سپارد.

 

گودرزی گفت: برای یافتن علت این توقف نیاز است که با دیگر سرنشینان گفت‌وگویی انجام شود که این اقدام به فرصت مناسب و پس از بهبود آنها موکول شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: البته این توقف به معنی بی‌‌تقصیر بودن راننده تریلر نیست و بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه، راننده سورنتو 50 درصد و راننده تریلر نیز 50 درصد در این حادثه مقصر بودند.

 

لازم به توضیح است، افشین یداللهی در سال 1347 دیده به جهان گشود.

 

وی علیرغم علاقه به شعر، مدرک تحصیلی خود را در رشته روانپزشکی اخذ کرده بود.

 

از مرحوم یداللهی اشعار و ترانه‌های بسیار زیبایی از جمله ترانه مشهور "از فارس تا خزر" ، تیراژ سریال "تبریز در مه" و ترانه سریال "شب دهم" ، تیتراژ سریال "مسیر زاینده‌رود" و تیتراژ سریال "میوه ممنوعه" به یادگار مانده است.

 

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث , تصادف یداللهی

 

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث , تصادف یداللهی

 

  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث , تصادف یداللهی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------