2 نفر از اعضای هیئت مدیره پردیسبان دستگیر شدند



افرادی از مدیران و عوامل مرتبط با پرونده پردیسبان به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام، تحت تعقیب قرار داشتند که برخی از آن ها طی روزهای گذشته دستگیر شدند اما بعضی دیگر همچنان متواری بودند.

  قاضی حیدری گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده «پردیسبان» در مشهد، 2 تن دیگر از عوامل تحت تعقیب این پرونده با صدور دستورات قضایی در تهران دستگیر و به مشهد منتقل شدند.

 

به گزارش میزان، قاضی حیدری معاون دادستان مشهد گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده «پردیسبان» در مشهد، 2 تن دیگر از عوامل تحت تعقیب این پرونده با صدور دستورات قضایی در تهران دستگیر و به مشهد منتقل شدند.

 

وی ادامه داد: افرادی از مدیران و عوامل مرتبط با پرونده پردیسبان به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام، تحت تعقیب قرار داشتند که برخی از آن ها طی روزهای گذشته دستگیر شدند اما بعضی دیگر همچنان متواری بودند.

 

قاضی حیدری افزود: پس از صدور دستورات ویژه قضایی و رصدهای اطلاعاتی، 2 تن دیگر از عوامل اصلی مرتبط با پرونده پردیسبان در تهران شناسایی و دستگیر شدند که قرار است به زودی به مشهد منتقل شوند و مورد بازجویی قرار می‌گیرند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------