آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

فریب های میلیونی به بهانه مدلینگ دختران در کشورهای همسایه



شیادی که به بهانه کاریابی در خارج از کشوراقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده از فریب خوردگان می کرد دراستان البرز دستگیرشد.

  به  گزارش ایران آنلاین؛سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی البرز  گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فتای البرز مشخص شد که فردی با ایجاد اکانت و صفحاتی در فضاهای مجازی تحت عنوان پیداکردن کار یا مدلینگ در یکی از کشورهای همجوار اقدام به دریافت پول از افراد و اغفال آنان می کند.

 

وی در خصوص شیوه کار این شیاد اینترنتی خاطرنشان کرد که متهم با کسانی که متقاضی کار در یکی از کشورهای همجوار بودند قرارملاقات گذاشته و اقدام به گرفتن پول، اغفال و سوء استفاده از آنها می کرد بدون اینکه خبری از شغل باشد.

 

کامرانی صالح افزود : با شکایت 2 نفر مالباخته مشخص شد که متهم با هماهنگی های قبلی در این کشور  پس از عزیمت این افراد در آن کشور نیز، توسط همدستان خود از فریب خوردگان مبالغی را اخذ کرده اند و این 2نمالباخته پس از اینکه متوجه کلاهبرداری شده اند خود را به سفارت ایران معرفی و به کشور بازگشته اند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای استان قرارگرفت و با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی محل سکونت متهم شناسایی و با یک قرار صوری دستگیر شد.

 

وی اظهارکرد: متهم در بازجویی های اولیه سعی در گمراه کردن پلیس و انکار موضوع می کرد که با ارائه مدارک مستند و بررسی های بیشتر تجهیزات الکترونیکی وی، به بزه های انتسابی اعتراف کرد.

 

کامرانی صالح گفت: تاکنون بیش از 100 نفراز اشخاصی که توسط این فرد به دام افتاده اند در این پرونده شناسایی و جهت اخذ شکایت احضار شده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------