این دزد عاشق پراید های مدل پایین بود



سارق سابقه‌دار پس از دستگیری به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین در شهر اراک اعتراف کرد که بعد از باز کردن تجهیزات خودروها آنها را در خیابان رها می‌ساخت.

  به  گزارش  ایران  ؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای پراید در اراک اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در سطح شهرستان اراک در یک ماه گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود:‌ در تحقیقاتی که از سوی کارآگاهان پلیس مشخص شد در بیشتر این سرقت‌ها، مخازن گاز مورد سرقت قرار گرفته است و خودروها رها شده است.

 

عزیزی تصریح کرد: سرانجام پس از انجام تحقیقات ماموران پلیس آگاهی سارق سابقه‌دار شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی در عملیاتی غافل‌گیرانه در منزل شخصی خود دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به 15 فقره سرقت خودرو در شهرستان اراک با مشارکت دیگر همدستش بیان کرد: در تکمیل تحقیقات مخازن گاز سرقت شده به همراه بسیاری از تجهیزاتی که از خودروها سرقت شده بود کشف شد و تحقیقات پلیس همچنان در راستای دستگیری دیگر همدست متهم پرونده ادامه دارد.

 

13 سارق در عملیات پلیس در روز گذشته دستگیر شدند

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیاتهای روز گذشته پلیس استان 13 سارق دستگیر و 25 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

 

سرهنگ سیدنورالدین حسینی با اشاره به دستگیری سارقان در عملیات پلیس استان مرکزی اظهار داشت: از جمله اولویت‌های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات ایام نوروز، پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان است.

 

وی افزود: طرح های مختلف انتظامی در ایام نوروزی نیز همچون گذشته با بهرهگیری از توان و تجهیزات پلیس، با قوت تمام تداوم دارد و شهروندان و مسافران نوروزی میتوانند به راحتی از طریق تلفن 110 با مراکز پلیس در تماس باشند.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به اقدامات پلیس در دستگیری سارقان در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در طول روز گذشته در عملیات‌های پلیس استان 13 سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان 24 فقره انواع سرقت کشف شد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: کشف 14 فقره سرقت تجهیزات و لوازم خودرو، شش فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود .

 

خودروی حامل لوازم آرایشی قاچای در استان مرکزی توقیف شد

 

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: خودروی پژو با نه هزار و 940 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان خمین متوقف شد.

 

سرهنگ محمدعلی گودرزی با اشاره به توقیف خودروی حامل لوازم ارایشی قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در سطح محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران در روند بازرسی از این خودرو، موفق به کشف تعداد 9هزار و 940 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش تقریبی 110میلیون ریال شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی راننده، سرانجام متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

ماموران وظیفه شناس رشوه راننده متخلف را رد کردند

 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران وظیفه شناس پلیس راه اراک-قم، رشوه راننده متخلف را رد کردند.

 

سرهنگ مجید مهرانفر با اشاره به رد رشوه راننده متخلف از سوی مامور وظیفه شناس اظهار داشت: ماموران پلیس راه اراک -قم در هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به منظور کنترل تخلفات رانندگان متخلف، یک دستگاه کامیون را متوقف و پس از بررسی مدارک راننده آن در می‌یابند که گواهینامه او نامعتبر است.

 

وی افزود: پس از آشکارشدن تخلف راننده کامیون، وی برای رهایی از قانون و چشم پوشی ماموران از اعمال قانون، اقدام به پرداخت یک قطعه ایران چک 500هزار ریالی به ستواندوم" حسین معتمدی خواه" و استواردوم "داود میرزایی" ماموران گشت خودرویی پلیس راه می‌کند که ماموران مذکور با رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده می کند.

 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی پس از تشکیل پرونده مربوطه، از مردم خواست تا هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیردر راستای عملکرد پلیس استان را با مرکز نظارت همگانی ناجا 197 در میان بگذارند.

 

دستگیری 5 توزیع کننده مواد مخدر در محلات

 

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری 5توزیع کننده مواد مخدر در 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند با اشاره به دستگیری 5توزیع کننده موادمخدر در محلات اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی از مجرمین سابقه‌دار در امر توزیع و فروش مواد مخدر در یکی از محله های شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود:‌ در نهایت روز گذشته در سه عملیات، 5توزیع کننده مواد مخدر با مقادیری موادمخدر صنعتی دستگیر و با تشکیل پرونده و مستندات لازم به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد:  مبارزه با مواد مخدر در 3بخش پیشگیری، مقابله و درمان باید به صورت هماهنگ اجرا شود، زیرا کارکردها باید به صورت توام با یکدیگر باشند که نتیجه مطلوب آن کاهش تقاضا و در تداوم آن کاهش عرضه را داشته باشد که در بحث مقابله که از وظایف اصلی پلیس است اقدامات مقابله ای به صورت مستمر بوده و خواهد بود و در ادامه نیز با شدت دنبال می‌شود./تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------