مادر سنگدل در مشهد نوزادش را کشت



مادرسنگدل مشهدی پس از تولد نوزادش وی را در سرویس بهداشتی خانه شان به قتل رساند.

 روزنامه همشهری نوشت: این جنایت شامگاه 29 اسفند سال گذشته در شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد و قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی این شهر و کارآگاهان اداره آگاهی را به محل حادثه که خانه‌ای مسکونی بود کشاند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که نوزاد یک‌روزه دقایقی پس از تولد با ضربه جسمی برنده به قتل رسیده است.

 

مادر نوزاد که پس از تولد فرزند پسرش به بیمارستان منتقل شده بود نخستین کسی بود که تحت بازجویی قرار گرفت. این زن 20ساله در تحقیقات گفت: زمستان سال94 با همسر اولم ازدواج کردم. اما ازدواج ما دوام چندانی نداشت و اسفند همان سال از هم جدا شدیم. با این حال چند‌ماه بعد دوباره تصمیم گرفتیم با هم زندگی کنیم ولی باز هم نتوانستیم به این زندگی مشترک ادامه دهیم و در نهایت باز هم جدا شدیم.

 

زن جوان ادامه داد: مدتی بعد با همسر دومم آشنا شدم و با او به‌صورت موقت ازدواج کردم. وقتی زندگی مشترکمان شروع شد، فهمیدم که از همسر اولم باردارم. ماجرا را از او پنهان کردم و ابتدا به او می‌گفتم که به یک بیماری مبتلا هستم و وضعیت ظاهری‌ام به‌خاطر کیستی است که در بدنم است. اما در نهایت او در جریان ماجرا قرار گرفت و سر ناسازگاری گذاشت. تا اینکه زمان به دنیا آمدن فرزندم رسید. از آنجا که تصور می‌کردم به دنیا آمدن او مانع خوشبختی من و شوهرم است، به بیمارستان نرفتم و خودم در سرویس بهداشتی خانه فرزندم را به دنیا آوردم و دقایقی پس از تولدش او را به قتل رساندم و وانمود کردم که فرزندم مرده به دنیا آمده است تا اینکه پس از انتقال به بیمارستان دستم رو شد.

 

اعترافات زن جوان عجیب به‌نظر می‌رسید. اینکه زنی با قساوت نوزاد تازه متولد شده‌اش را به قتل برساند دور از ذهن بود و به همین دلیل قاضی جنایی و کارآگاهان اداره آگاهی تصمیم گرفتند به تحقیقات خود ادامه دهند. آنها این بار به سراغ شوهر این زن رفتند اما او مدعی شد که در ماجرا نقشی ندارد و اصلا خبر نداشته که همسرش باردار است.

 

با این حال حرف‌های او مشکوک به‌نظر می‌رسید و به همین دلیل کارآگاهان بار دیگر به بازجویی از زن جوان پرداختند تا اینکه وی این‌بار موضوع تازه‌ای را مطرح کرد. او گفت: شوهرم حاضر نبود فرزندم را بپذیرد و از پس مخارج او برنمی‌آمد. می‌ترسیدم که تولد او باعث به‌هم خوردن زندگی مشترکمان شود. از طرفی از شوهر اولم بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم کجاست.

 

شب حادثه وقتی زمان زایمان رسید، خودم فرزندم را به دنیا آوردم و با قیچی بند نافش را بریدم اما پس از آن شوهرم او را به گوشه‌ای برد و به قتل رساند.با اعترافات جدید زن 20ساله شوهر او نیز بازداشت شد و با دستور قاضی میرزایی، هر دوی آنها راهی بازداشتگاه شدند. از سوی دیگر پدر مقتول که در یکی از شهرهای اطراف زندگی می‌کرد نیز شناسایی و به دادسرا احضار شد. او وقتی مقابل قاضی جنایی قرار گرفت، گفت: همسر سابقم زندگی سختی داشت.

 

هنوز کودک بود که پدرش در جریان یک درگیری، به جرم قتل دستگیر و به قصاص محکوم شد. 

 

مادرش هم او را ترک کرد و وی نزد پدربزرگش بزرگ شد. پس از آن به خانه عمویش در مشهد آمد و از آنجا که عمویش هم زندگی سختی داشت، می‌خواست هر طوری شده زندگی مشترکش را حفظ کند تا مجبور نشود نزد عمویش برگردد. مرد جوان اعلام کرد که در این ماجرا از همسر سابقش شکایتی ندارد و حاضر است شوهر او را نیز به شرط اینکه همسرش را به عقد دائم خود درآورد، ببخشد.در چنین شرایطی، زن و شوهر متهم به قتل در بازداشت به‌سر می‌برند تا پرونده آنها پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری فرستاده شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------