خروج اتوبوس از جاده در اتوبان ساوه سلفچگان اورژانس: 25 نفر مصدومند/پلیس: 8 نفر مصدومند



بامداد امروز خروج اتوبوس از جاده در اتوبان ساوه سلفچگان حادثه آفرید.

نعمت‌الله عزیزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه در این‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: مرکز پیام شهرستان ساوه طی تماس مردمی در ساعت 1و53 دقیقه بامداد روز جمعه 18 فروردین96 از واژگونی اتوبوس در کیلومتر 10 اتوبان سلفچگان، لاین به سمت ساوه خبری دریافت می‌کند.

 

وی افزود: بلافاصله ۶ کد شهری و جاده‌ای (پایگاه‌های شهری۳، سلفچگان، شهرصنعتی، سیلیجرد، آوه و کد پشتیبان) به محل حادثه اعزام می شوند.

 

وی اظهار کرد: 23 مصدوم حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس و 2 مصدوم توسط هلال احمر پس از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان مدرس منتقل شدند.

 

سروان ایرج نامداری رئیس پلیس راه ساوه سلفچگان نیز در گفت‌وگو با ایسنا با رد واژگونی اتوبوس که درفضای مجازی عنوان شده، گفت: این اتوبوس که از اصفهان به سمت رشت در حال حرکت بود در اتوبان ساوه سلفچگان به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده از جاده خارج شده و بر اثر برخورد با تپه و خاک متوقف می‌شود و به قسمت‌های زیرین اتوبوس خسارت وارد می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که آمار مسافرین اتوبوس 25 نفر بوده است، افزود: در این حادثه تنها هشت نفر مصدوم شدند و خبر مصدومیت 25 نفر و واژگونی اتوبوس صحت ندارد.

 

به گزارش ایسنا، رییس اورژانس ساوه در خصوص تناقضی که در آمار مصدومان وجود دارد، گفت: در یک سانحه تصادف، پزشکی قانونی مسئول اعلام آمار کشته‌ها، اورژانس مسئول اعلام آمار مصدومین و پلیس راه مسئول اعلام علت سانحه است.

 

وی اظهار کرد: تشخیص این‌که چند نفر مصدوم شدند با اورژانس است و اعلام می‌کنیم که این سانحه 25 مصدوم داشته و همگی به بیمارستان اعزام شده و تحت درمان قرار گرفتند.

 

عزیزی افزود : تنها حال عمومی دو تن از مصدومین وخیم است که درمان آنها در حال انجام بوده و جای نگرانی نیست.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------