آرش از دوست دخترم بد گفت ، من 3 گلوله به او شلیک کردم



دو پسر جوان که دوست پولدارشان را در جاده فیروزکوه به قتل رسانده بودند به قصاص، زندان و شلاق محکوم شدند.

به گزارش رکنا ، مردادماه سال 93 مأموران از قتل پسر جوانی در جاده فیروزکوه باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به جوان 32 ساله‌ای به نام آرش بود که با شلیک گلوله و ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در بررسی‌ها مشخص شد روز حادثه آرش همراه دوستانش برای شرکت در جشنی راهی فیروزکوه شده بود.

 

بنابراین مأموران دو پسر جوان را به نام‌های فردوس 23 ساله و سپهر 22 ساله به عنوان مظنونان حادثه بازداشت کردند. متهمان ابتدا جرم خود را انکار کردند، اما در بازجویی‌های فنی به قتل اعتراف کردند و در ادامه فردوس به جرم مشارکت در قتل و سپهر به جرم معاونت در قتل روانه زندان شدند. این پرونده بعد از تکمیل در شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی عبداللهی رسیدگی شد. در آن جلسه متهمان بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای دم در جایگاه حادثه را شرح دادند.

 

ابتدا متهم ردیف اول فردوس 23 ساله گفت: من و آرش پنج سال با هم دوست بودیم. روز حادثه با من تماس گرفت و قرار شد برای مراسم جشنی به فیروزکوه برویم. پس از آن با سپهر تماس گرفتم و او نیز همراه ما شد. در میانه راه بعد از شرب خمر و مصرف مواد درباره دختر مورد علاقه‌ام حرف زدیم که ناگهان آرش شروع به بدگویی از او کرد. خیلی عصبانی شدم و به او اعتراض کردم، اما آرش به بدگویی‌هایش ادامه داد. به همین دلیل با هم درگیر شدیم و با اسلحه‌ای که داشتم سه تیر به سوی او شلیک کردم.

 

سپس سپهر چاقویی از کیفش بیرون آورد و به طرفش حمله کرد. در ادامه سپهر متهم ردیف دوم در دفاع از خود گفت: من در قتل آرش نقشی نداشتم. وقتی بالای سر او رسیدم دیگر نفس نمی‌کشید و فردوس سرش را از بدن جدا کرد. او ادامه داد: بعد از قتل، خودروی مقتول را به جاده ساوه بردیم و پس از اوراق کردن آن ضبط و لاستیک‌های آن را سرقت کردیم. هیئت قضایی بعد از آخرین دفاع متهمان، فردوس را به قصاص و سپهر را به جرم معاونت در قتل به 20 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کردند. همچنین هر دو متهم به خاطر جنایت بر میت به پرداخت دیه نیز محکوم شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------