قاچاق کالا با خودروی دولتی



یک محموله قاچاق سیگار شامل 109 هزار و 600نخ انواع سیگار خارجی بود که توسط ماموران در زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش جام جم آنلاین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به دستگیری عاملان این محموله در زنجان افزود: در این راستا دو نفر از عاملان دستگیر و شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی و جلسات رسیدگی برگزار شد.

 

مرتضی ممیز ادامه داد: با احراز قاچاق بودن محموله، شعبه مربوطه‌، عاملین قاچاق را علاوه بر معدوم کردن سیگارهای مکشوفه‌، جمعا به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 2 میلیارد و 240 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

وی با اشاره به قاچاق یک محموله دیگر با پلاک جعلی تصریح کرد: یک دستگاه خودروی مزدا دوکابین با پلاک دولتی در شهرستان زنجان متوقف و پس از بازرسی محموله کالای خارجی شامل 231 دست کت و شلوار و یک هزار و 642 ثوب انواع پوشاک کشف و ضبط شد.

 

ضمن این که پرونده متهم در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت و با انجام تحقیقات تخصصی از سوی شعبه‌، مشخص شد پلاک خودرو جعلی بوده و محموله بطور غیرقانونی وارد کشور شده است.

 

در همین راستا پس از بررسی مستندات پرونده‌، عامل قاچاق علاوه بر ضبط خودرو و کالاهای مکشوفه به نفع دولت‌،به پرداخت جریمه نقدی به میزان 880 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اعلام این که پرونده‌های وارده در طرح نظارتی ویژه نوروز نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد افزایش داشته است،خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز حدود ۳۳۳ مورد بازرسی از واحدها تجاری انجام گرفته و ۳۰۷ مورد تخلف شناسایی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------