پایان گروگانگیری 6 عضو یک خانواده در مشهد +عکس



فرمانده یگان ویژه استان خراسان رضوی گفت: حادثه گروگانگیری 6 عضو یک خانواده در مشهد با اقدام سریع نوپو و آزادی گروگانها خاتمه یافت. 

به گزارش میزان، سرهنگ علیرضا شریفی درباره جزئیات حادثه گروگانگیری در مشهد مقدس، اظهارداشت: در ساعات اولیه بامداد روز سه شنبه حادثه گروگانگیری منطقه همت آباد مشهد مقدس به یگان ویژه ابلاغ شد، واحد رهایی گروگان این یگان در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافت و فرماندهی صحنه مأموریت را بر عهده گرفت.

 

وی افزود: فرد گروگانگیر با گروگان گرفتن 6 نفر از اعضای یک خانواده و با شلیک به مادر خانواده و تهدید به قتل سایر افراد، از نیروهای پلیس حاضر در محل خواست تا صحنه را ترک کنند؛ با توجه به خونریزی شدید مادر خانواده که از ناحیه بازو مورد اصابت گلوله گروگانگیر قرار گرفته بود و با صحبت های متقاعد کننده، فرد مصدوم آزاد و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس حاضر در محل قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات با صحبت ها و مذاکرات صورت گرفته، گروگانگیر تعداد 3 نفر از افراد گروگان گرفته شده را آزاد کرد اما همچنان تهدید و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران می کرد؛ با ورود غافلگیرانه واحد رهایی گروگان، گروگانگیر که راهی برای فرار نمی دید در اقدامی ناگهانی با اسلحه خود اقدام به خودکشی کرد که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد؛ در حال حاضر وضعیت عمومی وی رضایت بخش است.

 

سرهنگ شریفی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم در پی جواب رد از سوی خانواده دختر مورد علاقه اش اقدام به گرونگیری کرده است، گفت: پس از پایان مأموریت، جمعی از اهالی محل و همسایگان افراد گروگان گرفته شده از حضور پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن و برقراری امنیت، تقدیر و تشکر کردند.

 

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------