آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارق مسافرنما به شش سال حبس محکوم شد



صادقی گفت: پس از اعتراف سارقی که در قالب مسافر اقدام به سرقت می‌کرد دادگاه او را به 6 سال حبس محکوم کرد. 

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با  میزان به آخرین وضعیت پرونده سرقت فرد مسافرنما اشاره کرد و گفت: در تاریخ 28 آذرماه سال گذشته فردی میانسال با معرفی خود به عنوان مسافر، خودرویی را از مبدا اسلام آباد غرب به مقصد کرمانشاه کرایه می‌کند.

 

وی گفت: این متهم در 5 کیلومتری کرمانشاه با تهدید راننده پول نقد و گوشی همراه راننده را سرقت کرده و از محل سرقت متواری می‌شود.

 

این مقام قضایی اظهار کرد: این فرد در کمتر از یک هفته مجددا اقدام به سرقت به همین شیوه می‌کند که مالباخته پس از وقوع سرقت بلافاصله موضوع را به ماموران نیروی انتظامی ماهیدشت گزارش می‌کند که با اقدام سریع ماموران متهم در حوالی محل وقوع سرقت شناسایی و بازداشت می‌شود.

 

صادقی ادامه داد: فرد متهم پس از رودر رو شدن با مالباختگان به جرم سرقت اعتراف می‌کند و ارتکاب جرم را می‌پذیرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: پس از صدور کیفرخواست برای متهم، دادگاه ماهیدشت فرد سارق را به تحمل 6 سال حبس محکوم می‌کند.

 

صادقی در پایان گفت: چون فرد متهم از رای دادگاه تمکین کرده و اعتراضی نداشته است لذا این فرد در حال حاضر در حال تحمل کیفر است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------