قتل مربی بدنسازی در جریان تصادف/پلیس در تعقیب متهم فراری



تصادف دو خودرو ۲۰۶ و پراید و در گیری سر نشینان آن در بام تهران با قتل مربی بدنسازی به پایان رسید.کاراگاهان پلیس یکی از ضاربان را دستگیر کرده و تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

 به گزارش مهر، ساعت ۲ بامداد پنجشنبه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر درگیری بین سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری پراید و ۲۰۶ ، به کلانتری ۱۶۳ ولنجک اعلام شد.

 

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده ۲۰۶ بنام امید ۳۲ ساله مورد اصابت جسم سخت از ناحیه سر قرار گرفته و به علت شدت ضربه و جراحت وارده جانش را از دست داده است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

  اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جنایت به تحقیق از همراه ( دوست ) مقتول بنام آرش پرداختند.

 

آرش در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که به دلیل وقوع تصادف با یک دستگاه خودرو سواری پراید ، با سرنشینان آن درگیر شدند که طی درگیری امید به قتل رسیده است.

 

آرش در خصوص مشخصات سرنشیان خودرو پراید به کارآگاهان گفت: آنها دو جوان بودند که یک نفر از آنها با میله ضربه ای به سمت امید که مربی بدنسازی بود، پرتاب کرد که ضربه به سر امید برخورد کرد، زمانیکه قصد کمک کردن به امید را داشتم ، آنها به سرعت سوار ماشین خود شده و از محل متواری شدند اما در لحظه آخر موفق به برداشتن شماره پلاک ماشین آنها شدم.

 

با شناسایی مالک پراید در منطقه شرق تهران، کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که خودرو از لحاظ قانونی متعلق به خانمی جوان است اما خودرو در اختیار همسرش بنام علی ۲۸ ساله  قرار دارد که از آن برای مسافرکشی استفاده می کند.

 

با شناسایی دقیق محل سکونت علی در منطقه گلبرگ ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که علی همزمان با وقوع درگیری مراجعتی به محل سکونتش نداشته است لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا نهایتا روز جمعه علی در زمان مراجعه به محل سکونتش توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

علی در اظهارات اولیه منکر هرگونه حضورش در صحنه درگیری شد اما با کشف آثار بجای مانده از خونریزی  بر روی صندلی های پراید ، در اظهارات بعدی عنوان کرد که در محل درگیری حضور داشته اما قاتل را نمی شناسد و او را به عنوان مسافر سوار ماشین کرده است.

 

در ادامه تحقیقات پلیسی و در شرایطی که آثار جراحات ناشی از اصابت جسم تیز (چاقو) بر روی انگشتان دست و همچنین پای علی کاملا مشهود بود ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که درگیری منجر به قتل مابین یکی از دوستان وی بنام عباس و مقتول صورت گرفته است.

 

با شناسایی عباس۲۷ ساله به عنوان شخصی که علی را در شب حادثه همراهی کرده، محل سکونتش در منطقه گلبرگ (دقیقا یک کوچه پایین تر از محل سکونت علی) مورد شناسایی قرار گرفت.

 

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که عباس پس از درگیری، دیگر مراجعتی به خانه و محل کارش در یک آرایشگاه واقع در منطقه گلبرگ نداشته است. در شرایطی که عباس از تهران متواری بود، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که او به منزل یکی از بستگانش در شهرستان شهریار متواری شده و قصد دارد تا از آنجا مستقیما به شمال کشور متواری شود. لذا ضمن انجام هماهنگی با دستگاه قضایی و بازپرس پرونده ، کارآگاهان اداره دهم به شهرستان شهریار اعزام شدند و زمانیکه عباس قصد داشت تا با یک خودرو پراید به شمال کشور عزیمت کند ، وی را در ساعت ۱۸ دیروز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

 

عباس پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به درگیری با مقتول اعتراف  و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بهمراه علی در حال بازگشت از بام تهران بودیم که خودرو ۲۰۶ از پشت سر به ماشین ما زد ؛ علی از ماشین شد و در حال صحبت با راننده ۲۰۶ بود که [ ناگهان ] سرنشین ۲۰۶ از ماشین پیاده شد و با چاقو به سمت علی رفت. ناگهان علی با فریاد از من درخواست کمک کرد و عنوان داشت که چاقو خورده است. کنار جدول خیابان میله ای قرار داشت ؛ در حالیکه از ناحیه دست و پا چاقو خورده بودم ، با میله ضربه ای به سمت راننده ۲۰۶ پرتاب کردم ؛ میله از دستم لغزید و به سر راننده ۲۰۶ برخورد کرد. خواستم به مقتول کمک کنم که علی ماشین را روشن کرد. من نیز سوار ماشین شده و در ادامه هر دو نفر از محل دور شدیم.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر، گفت: متهم امروز به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران اعزام شد و صراحتا به مشارکت دردرگیری منجر به قتل اعتراف کرد؛ با توجه به اعترافات صریح متهم پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم اصلی پرونده بهمراه دیگر متهم پرونده (علی . م) برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------