مسافرکشان زورگیر میدان آزادی را شناسایی کنید +عکس



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از دستگیری و انهدام باند زورگیری حرفه‌ای دراین شهرستان خبرداد وگفت: 5 نفر از اعضای این باند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 مجید کاویانی در گفت‌وگو با میزان از دستگیری و انهدام باند زورگیری حرفه‌ای در این شهرستان خبرداد و گفت: 5 نفر از اعضای این باند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 

وی گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر زورگیری عده ای خلافکار در قالب راننده‌های مسافر کش از شهروندان در محدوده میدان آزادی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

کاویانی افزود: این افراد با خودروی 206 به مسافرکشی اقدام و با سوار کردن همدستانشان در فاصله کمتر از 30 متر با سلاح سرد مسافر را تهدید و زورگیری می‌کردند و اگر هم مسافر پولی نداشت در تماس با خانواده آن‌ها، درخواست واریز مبلغی را به حساب خود داشته‌اند.

 

این مقام قضایی در شهرستان قدس در ادامه بیان کرد:سه نفر از اعضای این باند متواری هستند و 5 نفر دیگر به اتهام سرقت مقرون به آزار و اذیت، سرقت مسلحانه و ایراد ضرب و جرح با چاقو با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 

وی اضافه کرد: متهمان این پرونده تا کنون به 6 فقره سرقت مرقون به آزار و اذیت اعتراف کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از شهروندان خواست تا زورگیران مسافرکش خیابان آزادی را شناسایی و با مراجعه به دادسرا، طرح شکایت کنند.

 

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث , حوادث

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------