گم شدن زن صیغه ای بهانه آدم ربایی در مشهد



پیگیری پرونده گروگانگیری در مشهد، در حالی پلیس را به لانه سارقان حرفه ای کشاند که مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف و هشت نفر در پاتوق دزدان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مشهد با تشریح جزئیات پرونده گروگانگیری گفت: چند روز قبل مردی با مراجعه به نیروهای انتظامی از یک ماجرای آدم ربایی پرده برداشت. این مرد به ماموران گفت فردی که به دنبال زن صیغه ای گمشده اش می گشت، با تصور این که خانواده من از زن او اطلاعی دارد، پسر 20ساله ام را با توسل به زور، به همراه چند تن از دوستانش سوار پراید کرده و به مکان نامعلومی انتقال داده است.

 

سرهنگ محمد بوستانی افزود: در پی اعلام این گزارش، گروهی از مأموران انتظامی، پیگیری این پرونده و شناسایی محل اختفای گروگان را در دستورکار قرار دادند.

 

وی اضافه کرد: بررسی های مقدماتی مأموران بیانگر آن بود که خانواده آدم ربا و گروگان، از قبل با یکدیگر آشنایی داشته اند اما عامل گروگانگیری پس از گم شدن همسر صیغه ای خود به پدر خانواده گروگان مظنون می شود و احتمال می دهد که آن مرد قصد داشته با همسر صیغه ای او ازدواج کند.

 

به همین خاطر، نقشه آدم ربایی را طرح می کند تا اطلاعاتی از همسر گمشده اش به دست آورد.

 

رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: این مرد با همدستی چند نفر دیگر از دوستانش به محل سکونت آن خانواده مراجعه می کند و با توسل به زور، پسر20 ساله خانواده را به گروگان می گیرد.

 

سرهنگ بوستانی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از انجام یک سری بررسی های اطلاعاتی، به سرنخ هایی رسیدند که آدم ربایان، گروگان 20ساله را به پاتوقی در بولوارتوس منتقل کرده اند، بنابراین آن ها با هماهنگی های قضایی وارد عمل شدند و این منزل مسکونی را که به پاتوق دزدان معروف بود، به محاصره در آوردند.

 

مقام ارشد انتظامی مشهد گفت: در بازرسی از پاتوق سارقان، یک زن به همراه هفت مرد در حالی دستگیر شدند که عامل گروگانگیری نیز در میان افراد دستگیر شده بود.

 

سرهنگ محمد بوستانی یادآور شد: تحقیقات مأموران انتظامی همچنین نشان داد، عامل گروگانگیری که مدعی بود همسر صیغه ای اش گم شده، از سارقان حرفه ای است که حدود 10روز قبل از زندان آزاد شده است.

 

وی افزود: در ادامه بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیر زیادی لوازم سرقتی شامل 9دستگاه تلویزیون، 66دستگاه دیجیتال، رسیورهای ماهواره ای، جاروبرقی و ... کشف و ضبط شد که بررسی ها در این باره همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------