ملخ عنبرآباد دستگیر شد



.دادستان عنبرآباد از انهدام یک باند حرفه‌ای که به سرقت‌های مسلحانه در شهرستان‌های عنبرآباد و جیرفت اقدام می‌کرد خبر داد و گفت: با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی به شدت برخورد خواهیم کرد. 

 یوسف سبحانی در گفت‌وگو با میزان از انهدام یک باند حرفه ای که به سرقت‌های مسلحانه در شهرستان‌های عنبرآباد و جیرفت اقدام می‌کرد خبر داد و گفت: با انهدام این باند شرور معروف به «ملخ عنبرآباد» دستگیر شد.

 

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حسب گزارش های متعدد مبنی بر سرقت مسلحانه از تعدادی پمپ بنزین، سرقت مسلحانه پول نقد، اسناد و احشام از شهروندان، رسیدگی به این پرونده و دستگیری سارقان در دستور کار دادستانی وپلیس قرار گرفت.

 

این مقام قضایی در شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: طی یکسری اقدامات پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه سرکرده این باند به نام (ح.س) به همراه دو تن دیگر از اعضای این باند در شهرستان عنبرآباد توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 

سبحانی ادامه داد:در این عملیات یک قبضه کلت کمری همراه با مقادیری فشنگ به همراه یک دستگاه خودروی سواری از سارقان کشف وضبط گردیده است.

 

این مقام قضایی با بیان اینکه دستورات قضائی لازم جهت دستگیری دو نفر دیگر از اعضای این باند صادر شده است، تصریح کرد:اعضای این باند تاکنون به 5 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده اند.

 

وی اعلام داشت: پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است و مالباختگان می‌توانند جهت طرح شکایت به این دادسرا مراجعه کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------