آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

افشای جزئیات ربایش 2 کودک ماهشهری



عامل حادثه تلخ ربودن 2 کودک ماهشهری شناسایی شد

 به  گزارش  ایسنا  ؛جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:  عصر روز دوشنبه هنگامی که دو دانش آموز پسر پایه پنجم دبستان ماهشهری به همراه دوستان خود از مدرسه بازمی گشتند، یک خودرو در مسیر این پسربچه ها توقف و اقدام به سوارکردن این دو دانش آموز و سه نفر از دوستان همراه آن‌ها کرد. پس از پیمودن مسافتی کوتاه، راننده این خودرو با این بهانه که از دوستان پدر دو دانش آموز پسر است، سه کودک دیگر را از ماشین خارج می‌کند و سپس این دو دانش آموز که پسرعموی همدیگر بودند را ربود.

 

پس از تماس عاملان آدم ربایی با پدر یکی از کودکان ربوده شده و درخواست 2 میلیارد و 700 میلیون ریال پول نقد بابت آزادکردن این دو کودک، تحقیقات اطلاعاتی و امنیتی گسترده نیروی انتظامی ماهشهر و خوزستان آغاز شد. 10 صبح امروز این دو پسر بچه در سلامت کامل در محلی میان بندر گناوه و بندر دیلم در استان بوشهر پیدا شدند. انگیزه آدم ربایی این دو کودک، اختلاف مالی فرد آدم ربا با پدر یکی از این دو کودک بود. ▪️عامل این آدم ربایی شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------