آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری وکیل قلابی باکلاهبرداری میلیاردی



فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی و وکیل دادگستری از طعمه های خود به صورت میلیاردی کلاهبرداری می کرد دراین استان دستگیر شد.

 به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه افزود: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای کرج مبنی بر اعلام شکایت از فردی که خود را وکیل و قاضی دادگستری معرفی کرده و با این عنوان از افرادی که دارای پرونده های قضائی و حقوقی بودند، کلاهبردای می کرده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد : در بررسی اولیه ماموران مشخص شد که مالباخته از متهم که خود را به عنوان وکیل و قاضی بازنشسته و دارای نفوذ در دادگستری معرفی کرده و می خواهد تا حکم قصاص یک نفر مجرم محکوم به اعدام را لغو کند و برای انجام این کار مبلغ 10 میلیارد ریال وجه ( سه میلیارد ریال وجه نقد و مابقی در قالب دو فقره چک ) دریافت کند که باتوجه به اینکه بعد از گذشت حدوداً سه ماه ، نامبرده کاری برای وی انجام نداد از او به مراجع قضائی اعلام شکایت کرد .

 

کامرانی صالح افزود : با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده درنهایت مخفیگاه متهم را در کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیرکردند.

 

وی خاطرنشان کرد که در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی اوراق خام وکالت و برگ خام دادخواست دادگستری ،تعدادی اوراق قضائی، گزارش های مردمی مربوط به افراد مختلف مبنی بر رفع مشکل آنها در ادارات ، دادسراها و دادگستری ها و تعداد زیادی برگ تایپی وکالت کشف شد .

 

وی افزود : متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در پوشش قاضی و وکیل دادگستری اعتراف کرد که با قرار وثیقه دو میلیارد ریالی روانه زندان شد . 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------