جزییات شلیک مرگبار به مادر ودختر



فرد مسلحی که باشلیگ مرگبار دختر مورد علاقه اش را از پای در آورده بود ، انگیزه اش را از این جنایت خونین فاش کرد. 

به گزارش فارس؛فرمانده انتظامی اسلام‌آباد غرب به تشریح موضوع قتل دختر جوان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: قاتل درصدد گریختن به نقطه‌ای دیگر بود که با اجرای طرح مهار توسط پلیس دستگیر شد.بهروز سرتیپ‌نیا امروز اظهار داشت: فردی که از یک دختر خواستگاری کرده و با وی مخالفت شده بود، سراغ دختر و مادرش رفته و به آن‌ها شلیک کرده است و موجب مرگ دختر جوان شد.

 

فرمانده انتظامی اسلام‌آباد غرب با اشاره به زخمی شدن مادر دختر جوان در این جنایت هولناک، گفت: قاتل دختر جوان از چندین روز قبل برای انجام این جنایت هولناک نقشه کشیده و پس از تهدید خانواده دختری که مورد خواستگاری قرار داده بود، در خیابان مقابل آن‌ها قرار گرفته و با شلیک 2 گلوله به سر دختر جوان، دست به ارتکاب قتل زده است.

 

سرتیپ‌نیا با تصریح بر اینکه قاتل در کمتر از یک‌ساعت در اسلام‌آباد غرب توسط پلیس دستگیر شد و این کار نیروی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب یک اقدام بی‌سابقه و قابل تقدیر است، متذکر شد: قاتل توسط یک دوربین در حوالی محل تیراندازی مورد شناسایی قرار گرفت.

 

وی به اقدام سریع و هوشمندانه پلیس آگاهی در کنترل مخفی‌گاه قاتل اشاره کرد که با سوار شدن در یک خودروی آژانس قصد فرار از شهرستان اسلام‌آباد غرب داشته است، خاطرنشان کرد: ضارب با اقدامات پلیس شناسایی و دستگیر شد و تیم مجرب کارآگاهان و کارکنان پلیس آگاهی شهرستان اسلام‌آباد غرب در این موضوع همچون همیشه با سرعت، دقت و هوشیاری وارد عمل شدند.

 

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه قاتل درصدد فرار و گریختن به نقطه‌ای دیگر بود، عنوان کرد: این فرد با اجری طرح مهار توسط عوامل انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب دستگیر شد و قبل از اینکه فرصت استفاده از سلاح گرمی که حمل می‌کرد را پیدا کند، توسط پلیس متوقف شد.

 

فرمانده انتظامی اسلام‌آباد غرب از اعتراف قاتل دختر جوان در پلیس آگاهی به ارتکاب قتل خبر داد و بیان کرد: شناسایی قاتل در این مدت زمان کوتاه حاکی از اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در اجرای قانون و مقابله با قانون‌شکنی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------