سارقان مامور نما را شناسایی کنید؛ سرقت خودروهای لوکس با تهدید اسلحه +عکس



پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سارقان به عنف مامور نما، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

به گزارش میزان، سرهنگ جواد صفایی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه دو نفر از راننده یک دستگاه خودروی «کیا سراتو» پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی گفت: اقدامات اولیه جهت شناسایی سارقان آغاز شده بود که ماموران در جریان یک سرقت مسلحانه نافرجام دیگر از راننده یک دستگاه خودرو تویوتا قرار گرفتند.

 

صفایی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده با شتاب بیشتر پیگیری شد و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی در نهایت یکی از متهمان را دستگیر و در پی اعترافات وی مبنی بر سرقت‌های مسلحانه با همدستی فرد دیگری، محل اختفاء متهم در تهران شناسایی شد.

 

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در منزلش وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند؛ در بازرسی از محل دو قبضه اسلحه، هشت جفت پلاک سرقتی، تعدادی اموال سرقتی و مدارک شناسایی مالباختگان و سه دستگاه خودرو BMW، یک دستگاه خودرو کیا سراتو و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مسروقه که از آن در سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌کردند، کشف شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: با توجه به احتمال سرقت‌های دیگر اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه ۲۲ دادسرای کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون و یا شعبه ۲۲ دادسرای ناحیه کرج مراجعه کنند.

 

وی در تشریح جزئیات سرقت‌های مسلحانه اعضای این باند گفت: متهمان تحت عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یا پلیس آگاهی با کمین در مناطق خلوت شهر کرج، جلوی خودروهای عبوری را گرفته و با تهدید اسلحه، با ادعای اینکه راننده خودرو اقدام به حمل مواد مخدر کرده است و یا مظنون به قتل است یکی از سارقان راننده را سوار برخودرو پژو ۴۰۵ سرقتی کرده و همدست وی نیز پس از انتقال خودرو مذکور به مکان مناسبی با تعویض پلاک اصلی با پلاک سرقتی از آن در جرایم کلاهبرداری و سرقت استفاده می‌کردند.

 

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------