سرقت خودروهای گرانقیمت به خاطر یک دختر



سردسته عاشق پیشه باند سرقت خودرو در تهران و شهرری که به خاطر دختر مورد علاقه اش، باند دزدی راه انداخته بود همراه اعضای باند شناسایی و دستگیرشد. 

ایران نوشت:سناریوی سرقت‌های متعدد خودروهای گرانقیمت مزدا در تهران و شهرری از اواسط سال گذشته کلید خورد. تحقیقات مقدماتی نشان می‌داد سارقان حرفه‌ای، بدون هیچ ردپایی خودروها را سرقت کرده و پس از 2 روز آنها را در حالی که وسایل ارزشمند داخلی‌شان را به سرقت برده بودند، در گوشه‌ای از شهر رها می‌کردند.

 

این درحالی بود که شباهت چندین پرونده در سطح تهران و شهرری، کارآگاهان را به این نتیجه رساند که یک باند حرفه‌ای پشت سرقت‌ها قرار دارد. تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا اینکه چندی قبل مأموران پلیس شهرری در جریان گشت خیابانی به راننده یک مزدا 3 مشکوک شده و در بررسی خودرواش مقداری قطعات سرقتی ولوازم داخل خودرو به دست آوردند. «کامران» پس ازدستگیری وانتقال به اداره آگاهی در تحقیقات تخصصی، به سرقت خودروهای مزدا 3 در پایتخت و شهرری با همدستی پنج مرد ویک زن اعتراف کرد.متهم درحضورمیروکیلی-دادیار شعبه چهار دادسرای ویژه سرقت- گفت: «سال‌ها پیش یکی از دوستان سرقت سرعتی خودرو را به من یاد داد اما مدتی بود که دور سرقت را خط کشیده بودم.تا اینکه چند وقت قبل با دختری به نام نرگس آشنا شدم.

 

او به مزدا 3 علاقه زیادی داشت و از رانندگی با آن لذت می‌برد. از آنجا که تخصصم سرقت مزدا 3 بود و درفاصله 14 ثانیه خودرو را سرقت می‌کردم، تصمیم گرفتم به خاطر او ماشین بدزدم. ما با هم به سرقت می‌رفتیم. بعد خودم یا نرگس پشت فرمان می‌نشستیم و با توقف کنار خودروی موردنظرمان، همه وسایل ارزشمند آن را برداشته و متواری می‌شدیم. دو روزی با مزداهای سرقتی دور دور می‌کردیم و بعد برای اینکه ردی نداشته باشیم خودروها را رها کرده و دنبال سوژه جدید می‌رفتیم.»

 

با اعترافات کامران، نرگس و 5 عضو دیگر باند نیز بازداشت شدند. نرگس در تحقیقات گفت: «چند وقت پیش با کامران درشبکه‌های اجتماعی آشنا شدم و نخستین بار همدیگر را در یک پارتی شبانه دیدیم و من برای نخستین بار مواد را تجربه کردم. آن شب می‌خواستم کامران را ترک کنم اما او با تهدید قمه مرا مجبور به ماندن کرد و بعد از آن هم چون معتاد به مواد مخدر شده بودم به او نیاز داشتم. به همین دلیل با او در سرقت‌ها همراه شدم. زمان‌هایی که کامران خسته بود من پشت فرمان می‌نشستم و رانندگی می‌کردم. در بیشتر سرقت‌ها من همراه اعضای باند بودم تا پلیس به ما شک نکند.»با توجه به اظهارات متهمان و تعدد سرقت‌های آنها تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان پرونده ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------