200 میلیون تومان حق سکوت گرفتم +عکس



مردی که یک سال پیش به اتهام قتل باجناقش بازداشت شده بود، سکوت خود را شکست و مدعی شد همسر مقتول دست به جنایت زده است. 

به گزارش جام‌جم، این زندانی میانسال به نام محمد متهم است باجناقش را 25 اردیبهشت سال گذشته در محله‌ای در شمال تهران کشته است. همسر مقتول در تحقیقات گفت: قاتل با سلاح و به زور، پول و طلاهای وی را دزدیده است.

 

در ادامه تحقیقات متهم صحنه قتل را بازسازی کرد و روانه زندان شد.

 

او با گذشت یک سال از جنایت چند روز پیش مدعی شد، چون عذاب وجدان گرفته می‌خواهد هویت عامل اصلی جنایت را فاش کند. او وقتی در مقابل ماموران قرار گرفت؛ مدعی شد همسر مقتول عامل جنایت است. ماموران برای بررسی این ادعا به تحقیق از همسایه‌های مقتول پرداختند که آنها گفتند، آن روز صدای مشاجره شنیدند. محمد را دیدند که از آن خانه بیرون آمد. سپس همسر مقتول بیرون آمد و با ادعای این‌که شوهرش مسموم شده درخواست کمک کرده بود. آنها نیز بعد از ورود با جسد غرق در خون مرد همسایه روبه‌رو شده بودند.

 

دیروز محمد برای ادامه تحقیقات نزد قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: سال 74 و بعد از مرگ پدرم افسرده شده و مصرف تریاک را شروع کردم. با همسرم درگیر شدم و یک هفته ای خانه مقتول بودم.او حتی به من در شرکتش کار داد. مقتول با همسرش اختلاف و دعوا داشت و مدام او را تحقیر می‌کرد.

 

وی ادامه داد: شب جنایت مقتول در یک اتاق و همسرش در اتاق دیگری خوابید. ساعت 6 بامداد با صدای فریاد بیدار شدم. خواهرزنم چاقوی میوه‌خوری در دست داشت، بالای سر شوهرش ایستاده بود و ضربه‌ای به سینه او زده بود. طلاهایش و یک میلیون و 400 تومان پول به من داد. گفت خانه برایم اجاره می‌کند و اگر سکوت کنم 200 میلیون تومان به من می‌دهد. من هم طبق توافقم با همسر مقتول، خودم را به عنوان قاتل معرفی کردم، او آزاد شد، اما 200 میلیون تومان را نداد. عذاب وجدان گرفتم و واقعیت را گفتم.

 

در این مرحله قرار شد همسر مقتول برای تحقیقات جدید به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار و با متهم مواجهه حضوری داشته باشد تا ابعاد جدید این پرونده فاش شود.

 

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث, حوادث روز

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------