آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جوان متهم: می‌خواستم گوشی تلفن خواهرم را از سارقان بگیرم



مرد جوانی که متهم است سارقی را به قتل رسانده و همدست او را زخمی کرده، روز گذشته در حالی به اتهام قتل و جرح عمدی پای میز محاکمه رفت که مدعی شد برای پس‌گرفتن گوشی خواهرش با آنها درگیر شده است.

 به گزارش شرق، مردادماه سال گذشته به مأموران پلیس گزارش شد تصادفی منجر به جرح بین یک خودروي پژو ٢٠٦ و یک موتور که دو سرنشین داشته، در خیابان جمهوری اتفاق افتاده است. زمانی که مأموران به محل رسیدند، اورژانس نیز در محل حاضر بود. تکنیسین‌های اورژانس اعلام کردند راکب موتور جانش را از دست داده و نفر دوم زخمی است. به‌این‌ترتیب پلیس، راننده پژو ٢٠٦ را که در تصادف بود بازداشت کردند.

 

این در حالی بود که کارشناس پلیس در محل تصادف اعلام کرد تصادف عمدی بوده و احتمالا ٥٠ درصد پژو ٢٠٦ به‌عمد به مرد موتورسوار زده و ٥٠  درصد هم ممکن است نتوانسته باشد سرعت خود را کنترل کند. بنابراین مأموران مرد جوان را با تشکیل پرونده قتل عمدی به دادسرا معرفی کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: ساعت ١:٣٠ شب بود که من و خواهر و مادرم داشتیم از جایی به خانه برمی‌گشتیم. خواهرم گوشی‌اش دستش بود و داشت با آن سروکله می‌زد که یک‌دفعه دو موتورسوار به ماشین نزدیک شدند و گوشی را از دست خواهرم قاپیدند. من هم موتور را دنبال و سعی کردم آن را متوقف کنم و گوشی خواهرم را پس بگیرم که ماشین به موتور مقتول برخورد کرد و دو راکب موتور به زمین افتادند.

 

من قصدی برای کشتن او نداشتم

وقتی این ادعا از سوی متهم مطرح شد، مأموران تحقیقات بیشتری در مورد مقتول و دوستش انجام دادند و دوست او را که مجروح شده و در بیمارستان بود مورد بازجویی قرار دادند و متوجه شدند این دو نفر سارق گوشی تلفن همراه بودند و از محل زندگی آنها چندین گوشی دیگر نیز پیدا شده است. ضمن اینکه مرد مجروح به مأموران گفت: من نمی‌دانستم مقتول قصد دارد گوشی بدزدد و ناگهان این کار را کرد، من در جریانش نبودم، اما این را می‌دانم که راننده پژو ٢٠٦ به‌عمد به ما زد. با توجه به نظریه کارشناسان تصادف، شکایت اولیای‌دم و گفته‌های متهم پرونده، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت.

 

او که در شعبه چهارم محاکمه می‌شد، وقتی درجايگاه قرار گرفت اتهام قتل عمدی را قبول نکرد و گفت: من فقط می‌خواستم گوشی خواهرم را پس بگیرم و به‌عمد هم به موتور نزدم، فقط می‌خواستم آنها را متوقف کنم و قصدی برای کشتن نداشتم. اینکه مرد مجروح می‌گوید من می‌خواستم آنها را بکشم و به‌عمد این کار را کرده‌ام درست نیست. این در حالی بود که اولیای‌دم هم برای متهم درخواست قصاص کرده بودند. سپس نوبت به مرد مجروح رسید. او یک‌بار دیگر گفت: قصد مرد راننده این بود که ما را بکشد و به‌عمد به ما زد. مقتول دوست من بود و یک گوشی دزدید و من منکر نمی‌شوم، اما متهم به‌عمد به موتور کوبید. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات وارد شور شدند و اعلام کردند ٢٠ روز به طرفین پرونده فرصت می‌دهند تا به مصالحه برسند و درصورتی‌که به مصالحه نرسند، دادگاه در مورد آنها تصمیم خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------